Bosch BGL35MOV20 Review

edwardo 25 mei 2016, laatste update op 25 mei 2016, 1.416 views

Bosch BGL35MOV20

Een mooie rooie is niet lelijk……

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Degelijkheid

Minpunten

• Kleur moet je van houden

Energieverbruik Score: 5
Sinds enkele dagen in het bezit van een nieuwe vriendin in de vorm van deze Bosch BGL35MOV20.
De relatie met mijn vorige vriendin, een AEG stofzuiger liep gewoon ten einde. Die zat te snel vol en hield me ook aan een erg kort lijntje van slechts 6 meter. Echt lekker zuigen deed ze ook niet meer en dan wordt het tijd om naar wat anders uit te kijken.

Twijfelde nog wel even, want wat haal je je voor goedkope meid in huis. Gelukkig stelt de Bosch absoluut niet teleur. Een prachtig rood exemplaar met een mooi en handzaam figuurtje. Ze is een stuk stiller dan mijn voormalige AEG en dat is verademing. Lawaai om niets gaat irriteren op een gegeven moment.

De Bosch heeft ook meer diepgang, merk ik meteen bij het zuigen van het vloerkleed. Ik merk nu ook pas hoe oppervlakkig mijn relatie met de AEG was. Het is ook heerlijk stekkeren met de Bosch waarbij je niet elke keer hoeft te stoppen. Met haar 10 meter snoerlengte gaat ze maar door.

De Bosch is voorzien van diverse filters waardoor ze niet zo stinkt als mijn oude AEG. Daar kwam me toch een lucht uit! En zit de zak vol, dan ziet ze dat meteen en geeft ze aan dat je die kunt legen. Hoe mooi wil je het hebben? En dan alle hulpstukken waarover ze beschikt, echt super. Je kunt alle kanten op met haar.

Ik kan je de Bosch MOV20 dan ook van harte aanbevelen, ze is een heerlijke mooie rooie!

Heb jij ook een Bosch BGL35MOV20?