WD Green SATA 3 Gb/s WD10EADS, 1TB Review

klootwyk 9 augustus 2009, 1.109 views

WD Green SATA 3 Gb/s WD10EADS, 1TB

Pluspunten

• stil
  • goedkoop
  • (hopelijk weer) betrouwbaar
  • koel

Minpunten

• geen

Ik heb 2 van deze schijven aangeschaft, als nieuwe RAID1 array in mijn home server, omdat ik momenteel nog maar 1 500GB disk heb en meer redundancy wil.
Aangezien ik al vele jaren probleemloos Western Digital schijven gebruik, ook deze keer weer WD schijven gekocht. De energiezuinigste 3.5" SATA disk die je kunt vinden, zeer stil en wordt niet echt warm.
Tevens veel goede reviews qua prestaties op het web te vinden.
Al met al tevreden met de aanscaf.

Heb jij ook een WD Green SATA 3 Gb/s WD10EADS, 1TB?

en, waar blijft deze review ? Hier lees ik gewoon "Ik heb een Caviar Green"
Zonde van je tijd...
Kom op, maak er iets van, dit is niets.
Ik ga mee met bovenstaande mensen. Het is al een heel ander verhaal als je bijvoorbeeld even een benchmark doet om eens te vergelijken tussen RAID1, en je oude opstelling met 1 disk. Vergelijk die eens met de "prestaties op het web".
Het hoeft geen verhaal van 150 regels te zijn, maar enkele regels met onbjectiveerbare informatie maakt het verschil.
Toch, als je de keuze hebt tussen een heel uitgebreide review of geen, dan heb ik liever dit. Je krijgt bij een product toch meerdere meningen en de benches van de WD caviar zijn wel redelijk bekend lijkt me?
Ikzelf heb deze schijf ook gekocht om het energie zuinige aspect, maar ben niet bezig geweest met verbruiksmeters om dat nu echt te controleren ofzo.