Specificaties 5GHz WiFi + router, 4x 1Gbps switch - Bekijk alle specificaties

Linksys WRT610N Review

r.breukhovenNewbie 9 augustus 2009, laatste update op 9 augustus 2009, 780 views

Linksys WRT610N

Pluspunten

• stabiliteit van het wlan (tot nu toe)

Minpunten

• warmte afvoer in het kleine plastic kastje ( grootste zorg ook al aangegeven door een andere tweaker terecht denk ik)

Beheerbaarheid Score: 3
WLAN-bereik Score: 4
zoals iemand al aangaf WARMTE is denk ik het probleem op lange termijn. het ding draait nu 10 week aan een stuk valt niet weg en geeft geen enkel probleem. toch is het ding rood-gloeiend en zoals we allemaal weten elektronica en warmte op lange termijn gaat vage klachten geven.
Ps. ligt nu achter een switch die een beetje verkoeling brengt door fan. scheelde toch weer 6 graden
( infra-rood meting). vooral de stabiliteit van draadloos bereik is fijn, niet optimaal maar wel stabiel.

Heb jij ook een Linksys WRT610N?

De positieve eigenschap heb ik totaal neit kunnen ontdekken. Kastje moest terug want WLAN was werkelijk een ramp pingen @ 2,4 GHz resulteerde in timeouts telkens.
Dit ding wordt superwarm. Ik heb hem nu ongeveer een jaar en hij gooit met liefde om de paar minuten de verbinding eruit. Zeker GEEN aanrader dus.
Dit is een een zeer kleine review. Wat doet de WRT610 in performances zoals bereik. Foto's. Graag wat meer info aub.

Deze kreng worden warm doordat de antenne's intern zitten. Zien er mooi uit maar zoals je zelf al aangeef warmte is dodelijk voor electroninca.
Wel erg kort inderdaad. Heb er zelf ook een. Uptime nu 9 weken ong. XMS eraan 100 mbit. Werkt perfect. Ook het bereik van wlan is prima. Staat op zolder en heb in het hele huis bereik. Ook in de tuin. Daar daalt het bereik naar 60-70% Prima mee te leven. Verder werk ik gewoon op gigabit. Wel zo makkelijk. Netwerk lag er al.

Warmte probleem kan ik me niet in vinden. Komt nauwelijks warmte vanaf. De livebox van Wanadoo/Orange/Online werd veel warmer.