LG G4 Zwart Review

Android.fan1 19 mei 2016, laatste update op 21 mei 2016, 451 views

LG G4 Zwart

Voor mij Nooit meer Een LG Ik heb De LG G 4 ook gehad Dat ding heeft me alleen maar problemen veroorzaakt altijd stuk hij is Niet te maken Dus Op naar de Samsung Galaxy S 7 edge

Pluspunten

• Mooi uiterlijk

Minpunten

• Altijd stuk
  • Wordt snel heet
  • De accu snel leeg

Voor Mij Nooit Meer Een LG Ik heb De LG G 4 ook Gehad Dat Ging heeft Me Aleen maar problemen Veroorzaakt Hij Ging iedere keer stuk het bootloop-probleem 2 Keer opgestuurd geweest En Toen hij voor de 3e keer Stuk ging Kreeg ik Een nieuwe LG G 4 Die Ging na 2 weken ook all weer stuk Bootloop-problemen https://youtu.be/5xlifWNyZ5c Dus ik ga me geld terug ijzen En Ik Ga. Voor de Samsung Galaxy S 7edge Dus mensen koop NOOIT Een LG G 4

Heb jij ook een LG G4 Zwart?

Meer advertenties

Hele vreemde review.
Prima dat je de negatieve punten belicht, want zo zie jij dat toestel. Da's 't doel van een userreview, maar ik heb niet het idee dat je deze review zelf serieus neemt.

Hier nog een paar tips:
1. Zorg voor interpunctie;
2. Kijk je spelling na;
Dat je het nog zo netjes durf te verwoorden. Ik vind het nogal een understatement. Dit is een reactie die hij beter naar LG had kunnen sturen. Inclusief interpunctie en spellingscontrole uiteraard O+

@reviewer: Wat had je met deze review in gedachte? LG in een kwaad daglicht zetten? Als je Tweakers en community wil helpen, review dan gewoon een toestel op alle punten met daarbij inderdaad de ervaring die je zelf hebt. Want als het toestel echt niet goed is, dan mag dat zeker gezegd worden. :Y)
Heb jij hem Ook gehad ?
Cardo misschien niet maar ik wel.
Bij mij is het toestel 1x teruggeweest vanwege het boot loop probleem. Een kennis van me heeft ook een G4 en bij hem is het toestel ook een keer teruggeweest voor het bootloop probleem. Wij hadden echter beiden het toestel meteen bij launch gekocht. Latere toestellen schijnen hier geen last meer van te hebben.

Het is echter een bekend probleem van de eerste batches en wordt dan ook netjes opgelost door LG. Denk alsjeblieft niet dat de kans op een probleem met de Galaxy S7 beduidend kleiner is dan met een LG G4. Ik werk zelf inmiddels enige jaren op de retouren afdeling van één van de grotere consumenten elektronica ketens en Samsung komt er echt niet beter af dan LG (de Galaxy S6 was helemaal een RAMP).

Desondanks jammer dat je deze ervaring hebt. Los van de soms matige accuduur vind ik de LG G4 namelijk een erg fijn toestel.

Ik heb zelf met een Sony Xperia T ook gehad dat het toestel (letterlijk) 5x terug moest naar de fabriek zonder resultaat. Dat wil echter nog niet zeggen dat ALLE Sony Xperia T toestellen bagger zijn. Ik had gewoon dikke vette pech, en dat lijk jij ook te hebben gehad...
Lg's hebben vaker last (gehad) van slechte accuduur. Mijn g2 is in een paar uur leeg wanneer je de felheid op auto hebt staan en je je bevindt in een ruimte met zeer veel licht. Mijn g2 wordt ook weleens heet, maar dit is niet zo'n groot probleem. Verder houd ik geen rekening met je review bij het kopen van een smartphone, hoogstwaarschijnlijk de g4, om mijn g2 te vervangen, want er zitten zoveel stijl-/spel-/grammaticafouten in dat ik je niet serieus kan nemen.