Maxtor DiamondMax Plus 9 160GB, 160GB Review

Toolskyn 31 januari 2008, 803 views

Maxtor DiamondMax Plus 9 160GB, 160GB

Pluspunten

• Goede prijs per GB
  • Betrouwbaar

Minpunten

• Schijf is duidelijk te horen
  • Is geen snelheidsmonster

Ik heb nog nooit enig probleem gehad met deze harde schijf sinds mijn aankoop in mei 2004. Ik gebruik hem als mijn 2e (data) harde schijf. De schijf is misschien niet de snelste van allemaal maar wel betrouwbaar. De schijf maakt ook wel redelijk wat geluid, hij is in ieder geval duidelijk te horen. Het geluid is niet storent hoog maar voor de mensen die geen geluid willen hebben is deze schijf een afrader. De schijf was toen ik hem kocht ongeveer 90 euro, dat was toen al een goede prijs per GB en de prijs hiervan zakt nog steeds. Voor iedereen die een goede harde schijf nodig heeft voor simpele data opslag of backup kan deze harde schijf goed gebruiken, maar een Western Digital harde schijf zal het beter doen als windows schijf.

Heb jij ook een Maxtor DiamondMax Plus 9 160GB, 160GB?