Specificaties Multifunctioneel, WiFi max. 1,9Gbps - Bekijk alle specificaties

Asus RP-AC68U Wi-Fi repeater Review

?????????? 1 mei 2016, 2.077 views

Asus RP-AC68U Wi-Fi repeater

Ben er blij mee, Had achter in het huis slecht bereik, mijn router Asus RT-AC87U staat in het voor huis in de kelder. Deze Asus RP-AC68U bij achter gevel neer gezet in rechte lijn 14 meter van router. Nu overal bereik zelfs achter in de tuin 30mtr (2.4Ghz).

Pluspunten

• Simpel te installeren
  • Doet gelijk zijn werk
  • Groot bereik
  • Sterk signaal
  • De rode lampen zijn uit te schakelen

Minpunten

• Duur
  • Je buren zullen klagen
  • Hij is niet klein

Beheerbaarheid Score: 5
De Asus RP-AC68U aangesloten als Accespoint.
Overige ethernet poorten gaan naar tv, PS3, Homecinema.

Het in stellen was makkelijk heb eerst draadloos contact gezocht met mijn router met WPS knop. Gelijk ging hij als repeater werken helemaal top.

Maar ja, ik ben ouderwets dus kabel er in en verder weg zetten, in de hoek waar geen ontvangst is.

Na inloggen vraagt hij gelijk om paswoord wijziging
De instellingen omgezet naar accespoint.
SSID en wachtwoorden over tikken van uit de router en werken.

Automatisch heeft hij andere kanalen gekozen dan mijn router waarschijnlijk omdat ik hem eerst als repeater heb opgestart door middel van de WPS knop.

Instaleren van de acces point is makkelijk
Het stond trouwens niet in de handleiding omschreven maar met de bovenstaande omschrijving moet het lukken

Ik ben de blij mee, me buren een stuk minder ;-)

Heb jij ook een Asus RP-AC68U Wi-Fi repeater?

Mijn asus koos in de repeater mode zelfde kanaal. Uit jouw verhaal begrijp ik dat dit niet goed was?
Nee het viel mij gewoon op.
Net nog na gelezen in repeater mode zijn het vaak de zelfde kanaal nummers
Beste,

Ben jij nog steeds tevreden over de AP?
Want misschien wil ik hem ook aanschaffen

gr.