Bekijk alle uitvoeringen

Olympus PEN F + 17mm f/1.8 Zilver Review

Frans Hermsen 29 april 2016, 84 views

Olympus PEN F + 17mm f/1.8 Zilver

Zeer mooie camera met vele kwaliteiten, stevig goed te bedienen ook voor grote handen en zeer mooie foto's.

Pluspunten

• Super goede flitser
  • Ook mooie foto's op donkere plekken
  • filters werken heel goed
  • ligt supergoed in de hand ook voor grote handen
  • Waar voor je geld

Minpunten

• Nog geen tasje kunnen vinden.

Uitbreidbaarheid Score: 4
Batterijduur Score: 5
Snelheid en automatiek Score: 5
De camera komt in een mooie strakke verpakking waarin de pakketjes zijn onderverdeeld.
Een stevige draagriem, flitser, lens, kabels en oplader zitten allemaal in vakjes waar ze niet kunnen beschadigen tijdens transport, zo ook de camera zelf.
Deze is oogstrelend en je voelt de kwaliteit, zeer stevig met strak draaiende knoppen / wieltjes die je van alle opties voorzien.
Ik ben normaal van het les is more zeker bij een camera want meestal zitten de knoppen in de weg en raak je met je neus het touch screen scherm als je door de zoeker kijkt maar bij deze camera zit er niets in de weg en zijn alle knoppen superslim geplaatst waardoor het ook niet te druk overkomt wat meestal het geval is met de hoeveelheid aan knoppen.
De grijze aluminium look zorgt voor het oog wow wat een mooie look heeft deze camera, helemaal blij mee.
Helemaal blij ben ik met de filter opties aan de voorzijde, selecteer 1 van de vier filters zoals color of mono. De mono heeft toch wel de voorkeur gewoon omdat ik dit persoonlijk erg mooi vind vooral bij gezichten.
De m.zuiko digital 17mm 1:1.8 lens stelt super goed scherp en laat je de meest geweldige foto¬’s nemen van heel dichtbij precies wat ik wilde met het maken van foto¬’s van de kids en tijdens de wandeling.
De lens is natuurlijk niets zonder de camera waarvan de specs er niet om liegen, alles is super makkelijk in te stellen en een de fn toetsen laten zich programmeren met jouw favorieten opties. Het is een zeer uitgebreide camera met monsterlijke resultaten.
De eerste uren moet je echt even kennis maken als je deze camera’s niet gewend bent maar daarna…laat je het beest los en sta je versteld van het resultaat.

Heb jij ook een Olympus PEN F + 17mm f/1.8 Zilver?