Specificaties Laser printer (Zwart) met WiFi - Bekijk alle specificaties

Brother HL-L2340DW Review

LourensSNewbie 29 april 2016, 1.900 views

Brother HL-L2340DW

Heb deze printer nu iets meer dan een jaar en heb er onderhand ongeveer 1000 tot 1500 A4 mee geprint. Functioneel en compact apparaat met als handigheid dat het geprinte papier er netjes plat bovenop ligt en niet rechtop staat. Zeer makkelijk in gebruik en qua installatie. Super prijs/kwaliteitsverhouding.

Pluspunten

• Snelheid is zeer goed
  • Duidelijke printjes
  • Zeer zuinig in te stellen: papier Ún inkt

Minpunten

• Toner-geur aanwezig, dus niet op slaapkamer zetten

Inktverbruik Score: 5
Afdruksnelheid Score: 5
Afdrukkwaliteit Score: 5
Drivers en stabiliteit Score: 5
Zeer goed en degelijk apparaat. In te stellen zodat deze zeer zuinig in gebruik is: Minder inkt, dubbelzijdig printen en boekvorm printen op A5 formaat.
Hij is snel qua printen. Het nadeel hiervan is dat het niet echt een "fluister-printer"is. Maar geluid is ook niet buitensporig voor een printer.
Functioneel en compact apparaat met als handigheid dat het geprinte papier er netjes plat bovenop ligt en niet rechtop staat. Is makkelijk in een kast of op een plank neer te zetten.
Zeer makkelijk in gebruik en qua installatie.
Voor mij de beste in prijs/kwaliteitsverhouding.

Heb jij ook een Brother HL-L2340DW?

Heb je van toner moeten wisselen met die 1000-1500 afdrukken?
Na 1500 de toner vervangen. Was tegen die tijd ook echt wel nodig.
Haal mijn toner bij 123inkt.nl.
Daarbij vervang ik de toner ook niet wanneer de machine het zegt maar als de prints minder worden. Dan moet je alleen even googelen hoe je met een klein tangetje de cardridge kan resetten.
Ik heb de voorganger van dit apparaat, de HL-2150N, alweer 7 jaar probleemloos in gebruik...als je goedkoop (zwart/wit) wil printen zijn Brother printers echt een aanrader!
Wil potentiele kopers meegeven dat wifi-N wel 2,4 maar niet 5ghz compatible is.
Zijn op dit moment kennelijk weinig (geen?) printers die met 5ghz netwerk verbinding kunnen maken.

[Reactie gewijzigd door hpt870 op 14 februari 2017 15:49]