Specificaties 50" Full HD 3D LCD TV met 2 tuners - Bekijk alle specificaties

Sony Bravia KDL-50W808C Zwart Review

nokiaan958GB 24 april 2016, 288 views

Sony Bravia KDL-50W808C Zwart

Deze TV net een paar dagen in huis. Is de opvolger van een 6 jaar oude 40 inch Sony TV die we elders gaan inzetten. Wegens onze goede ervaringen met Sony en de goede prijs zijn we weer voor Sony gegaan.

Pluspunten

• helderheid
  • features
  • formaat
  • mooi door smalle randen om scherm

Minpunten

• geluid
  • vrouwtje vindt voet niet mooi
  • eenvoudige afstandbediening

We hebben lang getwijfeld over het formaat. We zitten op 4,5 m van TV dus wilde eigenlijk een nog grotere maar vrouwtje vind zo'n grote TV geen gezicht.
Wordt gebruikt met Ziggo TV.
We zijn blij met features zoals youtube en netflix.
Meteen viel op dat ten opzichte van de oude TV het geluid een stuk slechter is. Daarom heb ik mijn Philips BT7500 hier op aangesloten.

Heb jij ook een Sony Bravia KDL-50W808C Zwart?