Apple iPod Nano V4 16GB Blauw Review

Soap Mactavish 29 juli 2009, 566 views

Apple iPod Nano V4 16GB Blauw

Pluspunten

• formaat
  • opslagcapaciteit
  • trendy

Minpunten

• prijs
  • krasgevoelig

Geluidskwaliteit Score: 5
Omdat mijn muziekcollectie steeds groter en groter werd en niet meer op m'n GSM paste heb ik besloten om een mp3-speler te kopen die genoeg ruimte zou bieden voor de komende 4-5 jaar :P .Deze review is gechreven nadat ik een half jaar in bezit ben geweest van de Ipod :) .

Featureset
Over de feature ben ik tevreden,er is ruim voldoende plaats voor m'n muziekcollectie en de display is zeer goed leesbaar zelfs in direct zonlicht.Toch zijn er een paar aanmerkingen zoals het feit dat als je de ipod wilt opladen je deze op je PC moet aansluiten :| ,de oortjes die erbij zaten leverden naar mijn mening toch niet voldoende geluidskwaliteit dus heb ik een maandje of 2 na de aanschaf van de ipod ook senheisser oortjes gekocht (cx-300). 8-)

Geluidskwaliteit
over de geluidskwaliteit heb ik weinig aan te merken,want naar mijn mening is het ruim voldoende in combinatie met de senheisser-oortjes :*)

Bouwkwaliteit en afwerking
De bouwkwaliteit is zeer degelijk zoals de meeste wel van apple gewend zijn.Ookal is de ipod wel iets te krasgeveolig naar mijn mening.Daarom heb ik direct ook een hoesje aangeschaft waardoor mijn ipod toch nog redelijk onbeschadigt is op een miniem krasje en een deukje na. ;)

Ergonomie
De besturing vind ik zeer gemakkelijk dmv het clickwheel en deze heb je ook direct onder de knie na 10 min gebruik :9 .

Mobiliteit en accuduur
De accuduur is genoeg voor mijn niet al te fanatieke gebruik van de ipod (hij gaat op een lading ongeveer een week mee).de mobiliteit is ook in orde vanwege het superklien en dun formaat. _/-\o_

De prijs is altijd een minpunt geweest bij apple-producten maar ik denk niet dat ik er nu spijt van heb aangezien het toch degelijk spul is dat lang meegaat :9~

conclusie
Een degelijke mp3-speler met een passende prijs. :*)

Heb jij ook een Apple iPod Nano V4 16GB Blauw?