Specificaties HTPC, 2 interne bays - Bekijk alle specificaties

Antec Fusion Remote Zwart Review

Peran 29 juli 2009, laatste update op 15 december 2009, 1.270 views

Antec Fusion Remote Zwart

Pluspunten

• Ziet er goed uit
  • Goede koelmogelijkheden
  • Goed verzorgde software
  • Afstandsbediening functioneert goed

Minpunten

• Prijs (aan de dure kant)
  • Volume knop voelt niet goed

--20090729 --
De kast beschikt als extra over een externe volume knop, scherm en afstandbediening;

Kast:
off topic
Wow! In mijn eerste kast zat een Windows 98 apparaatje stoom af te blazen, daarna een extra large tower waar in een wat gematigder klimaat heerste al had het nog steeds de klassiek look AND feel. 10 jaar later nu dit. Ik had het eerder moeten doen.
Back on Topic,
Ik heb verder geen ervaring met moderne kasten zoals je misschien boven las. Het is raar niet mijn handen meer te snijden als ik hardware vervang. Het gemis tot dus zo ver is dat de kast gevoelsmatig erg koel is, weinig geluid maakt en weinig 'hand ruimte' heeft om iets eens goed vast te duwen of te bekijken.

Volume knop: Ik had meer verwacht. Er zit een klik in en niet een lekkere draai. De knop voelt ook niet 'sollide' aan. Werkt wel! (Software matig en niet hardware matig)

Scherm: Jammer dat het geen side show view ondersteund zoals je bijvoorbeeld op een Windows Mobile toestel kan installeren. Het scherm doet me veel aan een auto radio denken. Nu ben ik niet zo thuis in auto radio's..

Afstandbediening: Top! Het is even wennen maar je kan er heel veel. Muis simuleren met een druk op de knop.
Je hebt redelijk uitgebreide instel mogelijkheden.

Ik heb in de Antec Fusion Windows 7 32 bit build 7200 draaien. De bijgeleverde software installeert zich zonder zeuren maar functioneert pas helemaal na een automatisch uitgevoerd update onder Windows 7.

Vragen? Mail of post

Heb jij ook een Antec Fusion Remote Zwart?