PNY USB Flashdrive Attaché Premium 16GB Goud Review

Anonymous471 28 juli 2009, laatste update op 28 juli 2009, 341 views

PNY USB Flashdrive Attaché Premium 16GB Goud

Pluspunten

• Prijs! , gebruiksgemak, uiterlijk en de snelheid.

Minpunten

• bouwkwaliteit, degelijkheid

Ik vind dit een goede usb-stick voor zijn prijsklasse. Ik heb hem bij http://www.conrad.nl gekocht voor slechts 23,99 incl verzendkosten. De snelheid is heel behoorlijk. 14 mb/s lezen en 6 mb/s schrijven. kopieren van en naar de stick gaat soepel. De stick voelt niet heel erg stevig en goedkoop aan . veel plastic en ook het draai mechanisme is niet erg stevig. Het uiterlijk is verder prima in orde.
goede 16 gb stick voor weinig geld.

Technische specificaties
Afm.: (lxbxh) 69 x 19 x 10 mm
Lezen: 14 MB/s
Schrijven: 6 MB/s
Geheugencapaciteit: 16 GB
Aansluiting: USB 2.0
Gewicht: 14 g

Heb jij ook een PNY USB Flashdrive Attaché Premium 16GB Goud?

[sarcasme]
Wauw, wat een ontzettend mooie review zeg. zo heb ik ze nog nooit gezien.
o wacht, 2/5 reviews zijn tegenwoordig zo.
[/sarcasme]

Tijd voor een wat hogere marge wat betreft hoeveelheid woorden.
wat dachten we van 1k woorden?
Wat wil je horen over een usb-stick? Dat hij hem mee heeft genomen naar de maan? En dat hij het nog doet? Zit niet zo te klagen man.