Iomega ScreenPlay Pro HD Multimedia Player 1TB Review

Lucky700 27 juli 2009, 1.837 views

Iomega ScreenPlay Pro HD Multimedia Player 1TB

Pluspunten

• afspeelformaat
  • stabiliteit
  • afwerking
  • verbruik
  • geluid

Minpunten

• afstandsbediening
  • soms omslachtig menu

Geluidskwaliteit Score: 5
Apparaat oog prima. Knoppen op de voorzijjde zijn handig als je de afstandsbediening niet in de buurt hebt. :P
Jammer dat de afstandsbediening een beetje gammel is. Dat verwacht je niet bij zo'n apparaat. Misschien maar op zoek naar een robuster model. Speelt ontzettend veel af, standaard ook iso's in te lezen. De backup software is prima. Het doet wat er verwacht wordt. Restoren heb ik nog niet uitgeprobeerd, maar dat ga ik volgende week eens testen. 8-)
Wel jammer dat er standaard geen wireless op zit. Ik heb het nog niet aan de praat gekregen met een wireless USB-stick (cisco linksys). Moet even met de helpdesk mailen voor een oplossing.
De handleiding is prima en uitgebreid genoeg.
Leuk: Je kunt ook TV-programma's opnemen met 1 druk op de knop :z Handig als je dit ding dus bij je schoonouders neerzet 8)7

Heb jij ook een Iomega ScreenPlay Pro HD Multimedia Player 1TB?

he luckyy je zegt dat je tv programma's kan opnemen maar er zit geen tv kabel ingang in.
hoe werkt dat dan?
Ja, ben ik ook benieuwd naar.
Als het goed is, kun je op de achterzijde een stuk of tien ronde, en een stuk of vijf langwerpige aansluitingen zien. Met drie van die ronde aansluitingen kun je opnemen. Maak daarvoor een verbinding tussen je tv (1x Video-out, en 2x audio out) en je media player. Staat waarschijnlijk ook wel in je handleiding.