Tweakers zegt: 7,5

Specificaties 5,4" • 2560x1440 (Quad HD) • 32GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Motorola Moto X Force 32GB Zwart Review

FHazel 15 april 2016, laatste update op 19 december 2017, 10 views

Motorola Moto X Force 32GB Zwart (Product gekocht)

Na jaren van Samsung is (bijna) stock Android een verademing. Mijn hoogste eisen waren SD kaart en veel geheugen (geen bloatware)....en omdat mijn vorige telefoon flink beschadigd was na vallen, was ik voor het onbreekbare glas gevallen. Overzetten van gegevens tussen telefoons in Android is niet helemaal soepel.

Pluspunten

• Android 6.0
  • Gezichtsherkenning bij unlocken
  • Geen bloatware
  • "onbreekbaar" scherm
  • sd kaart slot
  • Ligt stevig in de hand

Minpunten

• Formaat is even wennen
  • Geen vingerafdruk scanner
  • Camera app is even wennen
  • Geen app om snel gegevens over te zetten

De telefoon is een paar keer op straat gevallen. Op lichte beschadigingen na, geen enkele probleem. Helaas heb ik het in het water laten vallen, daar kan die dus niet tegen. Omdat ik er zo blij mee was, heb ik meteen een nieuwe besteld. Maar deze gaf al snel problemen met een groene streep op het scherm. Nadat ie gemaakt was, kwam de streep later weer terug. Een paar maanden later heb ik hem laten vallen en deed de telefoon helemaal niks meer! Ben nu overgestapt naar een andere merk. Jammer, want ik was er wel blij mee.

Heb jij ook een Motorola Moto X Force 32GB Zwart?