Specificaties 11,6" (1366x768), 32GB (flash) - Bekijk alle specificaties

Acer Aspire R3-131T-C3LB Review

rutgerth 14 april 2016, laatste update op 20 mei 2016, 131 views

Acer Aspire R3-131T-C3LB

Prima labtop voor wat hij kost. Ik vond het 10 inch scherm van mijn oude Acer switch net wat te klein, daarom deze 11,6 inch gekozen om te gebruiken naast mijn 15 inch oudere labtop. Gekozen vanwege de eigenschappen voor de relatief lage prijs.

Pluspunten

• 4gb RAM kon ik niet vinden bij goedkopere met 11,6 inch
  • bouwkwaliteit voelt goed aan
  • voldoende aansluitingen en toch compact
  • ziet er mooi uit

Minpunten

• processor is aan de kleine kant
  • oplader is aan de grote kant, oplader als voor tablet zou beter passen bij deze labtop
  • opslagcapaciteit is beperkt, maar geen probleem met gebruik van usb-stick/sd-kaart/externe harde schijf/in combinatie met andere computer

Update: Ik had al overbodige programma's verwijderd en ingesteld dat geen onnodige programma's automatisch opgestart worden, maar toch was de laptop nog niet zo snel. Nu schone installatie van Windows gedaan en de laptop is veel sneller, wat mij veel tevredener stemt.

Heb jij ook een Acer Aspire R3-131T-C3LB?