VistaView HB-220 Review

DoktorAmcaNewbie 25 juli 2009, 1.048 views

VistaView HB-220

Pluspunten

• Werkt onder vista 64 bit met 6 GB intern geheugen

Minpunten

• Weet ik nog niet

Driverkwaliteit Score: 4
Features Score: 4
Ik was op zoek naar een goede tv-kaart ter vervanging van mijn vorige...

Het probleem was namelijk dat deze onder vista 64bit met 6 GB geheugen niet werkte onder mediacenter.

Ik ben naar de computerwinkel gegaan en gevraagd welke kaart wel werkt. Ze adviseerden deze.

Heb deze kaart sinds gisteren. Heb hem in een vrij PCI-x slot geprikt driver geinstalleerd en het werkt.

Deze kaart heeft een hardware matige encoder dus ik verwacht dat het beeld beter is dan mijn pinnacle 50i kaartje. Maar ik moet dat nog even afwachten.
Heeft een dual tuner, dus kan 2 programmas tegelijk opnemen, of een kijken en andere opnemen.
Prestaties en stabiliteit kan ik nog niets over zeggen sinds ik hem net heb.

Wat de prijs betreft... Het kan eigenlijk wel iets goedkoper want een prijs van 110 euro vind ik eigenlijk wel iets te veel voor een tv kaart, maar wat moet je anders als alle andere kaarten niet werken met een 64 bit besturingssysteem en 6 gb aan geheugen.

Maar het allerbelangrijkste is dat deze wel werkt onder windows vista ultimate 64 bit met 6 gb geheuegen.

Deze review is niet veel, de boodschap van mij is, "als je een tv kaart zoekt voor een nieuw systeem is dit een goede oplossing"

Heb jij ook een VistaView HB-220?

Ik neem aan dat je een PCI-E slot bedoelt ipv een PCI-X slot?
als je hem pas net hebt kun je misschien beter even wachten met review? of ga je hem nog aanpassen? prestaties is wel iets wat mensen willen weten natuurlijk :)

Op dit moment krijg je allemaal 1 ster waarderingen, dat is zonde...
Wat vind je in de tussentijd van de beeldkwaliteit?

Heb je hem ook geprobeerd met Windows 7?
Ik neem aan dat het werkgeheugen er niks mee te maken heeft...
En waarom heb je hem na 2jaar nog niet aangepast?
Late vragen, late antwoorden zullen we maar zeggen. Geheugen heeft er wel degelijk iets mee te maken. 64 bits windows, 6 gb en hauppage tv kaarten gingen niet samen. Ik weet niet of daar al verandering in is gekomen, maar dat was ten tijde van de review de situatie. En waarom de review niet is aangepast? Misschien kan de reviewer daar antwoord op geven.