Specificaties 5,5" display, 4G-support, geen geheugenslot - Bekijk alle specificaties

OnePlus One 64GB Zwart Review

FerryK 13 april 2016, laatste update op 26 april 2016, 84 views

OnePlus One 64GB Zwart

Sinds een jaar in mijn bezit. Tevens voor familie ook nog 3 keer het toestel besteld. De ervaring tot nu toe is zeer positief. Nog geen problemen gehad. In het begin kreeg ik geen connectie met mijn Parrot carkit, na de update Android 5.0 is dit verholpen.

Pluspunten

• Full HD scherm 5,5 inch
  • 64 GB intern geheugen
  • Cyanogen updates

Minpunten

• Lange levertijd

Perfect toestel, zeker voor de prijs. Pluspunten zijn o.a. het FHD scherm, snelheid en de omvang van het geheugen 64GB.

Zelden meegemaakt dat de Oneplus een keer vastloopt!

Heb jij ook een OnePlus One 64GB Zwart?

Meer advertenties