Hitachi Travelstar 7K60 60GB , 60GB Review

eamelink 13 oktober 2005, 267 views

Hitachi Travelstar 7K60 60GB , 60GB

Pluspunten

• Snelheid

Minpunten

• Geluidsproductie

Het is een fijne schijf voor een notebook. Bij notebooks is de schijf vaak een bottleneck voor algemene systeemprestaties, met deze schijf wordt de bottleneck aardig vergroot :). In mijn centrino laptop is de schijf wel het enige onderdeel dat ik hoor (logisch, als de fan uitstaat beweegt er verder niets), het is een lichte fluittoon. Niet storend, maar het is er wel, zeker als er weinig omgevingsgeluid is. De overige dingen kan ik moeilijk beoordelen wegens gebrek aan vergelijkingsmateriaal.

Heb jij ook een Hitachi Travelstar 7K60 60GB , 60GB?

Reviews door de redactie