Specificaties 3" display, 3G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

LG KM900 Arena Zilver Review

Zpeed 24 juli 2009, 626 views

LG KM900 Arena Zilver

Pluspunten

• Leuk probeersel.

Minpunten

• Zie hierboven

De Arena is een beta product waarvan ik betalende beta tester was.
Ik heb ongeveer een maand met het ding rondgelopen en daarna mijn 400 euro in de lade gelegd.
De interface is goed, als begin ontwerp, maar is niet af. De telefoon is langzaam en er zijn ontelbaar veel kleine ergernissen: youtube en e-mail werken niet via WLAN. Om in te loggen op je WLAN netwerk thuis moet je scannen en inloggen ipv het automatische inloggen zoals iPhones en Androids doen.
Vervolgens moet je je browser starten en aangeven dat je via wlan wilt surfen (!). Mailen en youtuben werken zoals geschreven niet via wlan, dit is geen bug maar ontwerp...

De interface heeft veel verborgen kleine knopjes en submenus waardoor je zelfs na 2 weken nog nieuwe dingen leert. Aan de ene kant leuk, aan de andere kant irritant.

Kwa radio viel mijn verbinding redelijk vaak weg op een veel bezocht traject, terwijl met dezelfde SIM in een HTC Magic het wel werkt. De ingebouwde browser is bagger, enige hoop hier biedt Opera Mini.

Heb na deze telefoon mijn verlies genomen en een HTC Magic gekocht. Super telefoon / OS!

Verspil je geld niet aan deze telefoon, doe er 100 euro bij en koop een Android!

Heb jij ook een LG KM900 Arena Zilver?

Helemaal eens met bovenstaad. Het is een Beta product.
Niet doen!!
Na een firmware update werkt youtube wel via Wlan.