Google Pixel C 32GB Aluminium Review

Ballebek 11 april 2016, 660 views

Google Pixel C 32GB Aluminium

Top tablet, maar had hogere verwachtingen. Bouwkwaliteit is goed, echter voelt het scherm aan als cheap Chinees exemplaar en is gevoelig voor vingerafdrukken. De kwaliteit van het scherm is dan wel weer verbluffend en PDF's lezen heerlijk weg.

Pluspunten

• Beeldverhouding ideaal voor A4 formaat
  • Batterijduur

Minpunten

• Scherm is vingerafdrukkenmagneet
  • Aluminium behuizing, "plastic" scherm
  • Prijzige accessoires

Ik heb bewust geen toetsenbord erbij besteld aangezien ik de Pixel vooral wil gebruiken als vervanger van mijn huidige tablet / e-reader (Kobo Arc).

Heb jij ook een Google Pixel C 32GB Aluminium?