Specificaties Stereo Bluetoothspeaker met oplaadbare accu - Bekijk alle specificaties

Philips BT6000 Zwart Review

guidonno 10 april 2016, laatste update op 19 april 2016, 787 views

Philips BT6000 Zwart

Geluid top en uiterlijk is bijzonder goed afgewerkt. Maar Let op! Zowel de BT6000/7000 serie staan nog in de kinderschoenen.

Pluspunten

• Geluid super goed!
  • Uiterlijk

Minpunten

• Doa
  • Soldeerwerk matig/dun
  • Isolatie bij stoten en/of val
  • Bas erg hoog, niet handig op een tafel waar je werkt. Niet regelbaar..

Mid- en hoogweergave Score: 3
Basweergave Score: 3
Film/gameweergave Score: 3
Muziekweergave Score: 4
Een duurdere variant van deze speaker heb ik gratis in ontvangst mogen nemen. Niet gebruikt, kapot bij aankomst.

Echter vind ik het interessant wat er mis kan gaan met een simpele techniek als deze. Bestaande uit:
-versterker met paar speaker
-bleutooth & nfc chip (duurdere varianten)
-accu

De bouw kwaliteit is van binnen zeer matig. Stekkers worden niet goed gelijmd aan de snoertjes waardoor deze bij het geringste Los laten. Deze heb ik los geknipt en gesoldeerd.

Ook zijn de condensatoren niet voldoende ge´soleerd en vast gezet dmv afstandslijm/foam. Bij een val op geringe hoogte zal de speaker het begeven ivm bewegingsruimte of kortsluiting.

Geluid top en uiterlijk is bijzonder goed afgewerkt.

Maar Let op! Zowel de BT6600(v12)/7000 serie staan nog in de kinderschoenen.

Heb jij ook een Philips BT6000 Zwart?