Acer Liquid Z630 Zwart Review

A.J van DoornNewbie 9 april 2016, 414 views

Acer Liquid Z630 Zwart

Goede telefoon maar matige camera Deze als vervanger gekregen voor mijn wederom defecte E3 ( over de service van Acer niks anders dan lof ,zeer snel en heel correct in het informeren van de voortgang van de reparatie / oplossing )

Pluspunten

• Snelheid
  • Scherm

Minpunten

• Camera ( slaat beeld te donker op )

Nu de Z630 een week in bezit deze via de (perfecte) service van Acer als omruil voor een wederom defecte E3 gekregen en wat betreft het toestel zelf een grote vooruitgang maar de camera is een stuk minder en dat is erg jammer omdat ik deze voor mijn werk regelmatig nodig heb en kan vanwege het te fotograferen object geen flits gebruiken ook binnen opname is erg matig het vreemde is dat het beeld wat je ziet voor de opname redelijk overeenkomt met de werkelijkheid maar dat wat hij opslaat is veel donkerder de E3 gaf hierin bijna geen verschil .

Heb jij ook een Acer Liquid Z630 Zwart?

Misschien moet je bij de instellingen iets meer 'EV' geven zodat hij lichter opslaat.
Hoi sjonie
Ik heb voor mijn gevoel alle voor de hand liggende instellingen al eens geprobeerd het lijkt wel dat het iets is in die richting van instellen gezien het beeld voor het opslaan ,maar wat bedoel je met " EV"
In de foto-app van mijn S3 mini heet het 'belichtingswaarde'. Heb je daar al mee gespeeld? (mits je die hebt...)