Specificaties 4,5" display, 4G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Huawei Y5 Zwart Review

Borry 9 april 2016, laatste update op 9 april 2016, 459 views

Huawei Y5 Zwart

Heb deze telefoon nu een maand in bezit en hij bevalt er goed. Handig in gebruik en maakt goede foto's en filmpjes. Dit is de hoofd reden waarom ik voor deze telefoon heb gekozen.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Goede foto's
  • Goed geluid

Minpunten

• nog niet

Dit is mijn eerste smartphone, hiervoor had ik een gewoon mobieltje en omdat ik weinig bel vond ik het ook niet zo nodig.
Nu ik toch wat vaker foto’s wil maken van de kleinkinderen en niet altijd een fototoestel wil meeslepen vond ik het tijd om een smartphone aan te schaffen.
Omdat ik niet te veel geld wilde uitgeven heb ik gekozen voor deze telefoon.
Ik moet zeggen dat voor deze prijs (§89,-) het best wel een mooie en goede telefoon is.
Hij ligt goed in de hand en is makkelijk te bedienen.
Ook is hij stevig gebouwd en voelt niet goedkoop aan.
Ik heb een weekje een dure Samsung telefoon van mijn schoonzoon geleend maar deze doet er zeker niet voor onder.
De kwaliteit van de foto’s en filmpjes valt mij 100% mee en zijn naar mijn mening erg goed.
Dit is de tweede telefoon omdat de eerste geen scherpe foto’s maakte, de autofocus werkte niet goed.
Nadat ik terug ben gegaan naar de Media Markt werd hij zonder gezeur omgeruild voor een nieuwe.
Kan een micro SD tot 32Gb in en je kunt ook een heleboel apps naar de SD kaart kopiŽren.
Het scherm is best wel heel duidelijk voor een resolutie van 480x854.
Ook het geluid is goed en duidelijk.
Kreeg er een Lebera Sim-kaart bij maar die gebruik ik niet. De telefoon is simlock vrij zodat ik mijn oude Vodafone sim, nadat ik hem op maat geknipt had, gewoon kan gebruiken.
Heb er direct een TPU hoesje en screen protector bijgekocht.
Al met al ben ik zeer tevreden met deze telefoon.

Heb jij ook een Huawei Y5 Zwart?