MSI Gaming Series GS70 2QE-233NL Stealth Pro Review

BlackDon 7 april 2016, 179 views

MSI Gaming Series GS70 2QE-233NL Stealth Pro

Een super laptop als het gaat om video edit en gamen. Door de aluminium behuizing wordt de laptop niet heel warm en door de hoge game specificaties ideaal om alle games op Ultra te spelen. Lees mijn uitgebreidere review voor meer informatie of koop de MSI GS70 zelf. =)

Pluspunten

• Aluminium behuizing
  • SSD (250GB)
  • Grote harde schijf (1TB)
  • MSI GTX970M
  • Super dun en licht voor een game laptop
  • Mooi beeld met heldere kleuren
  • Perfecte laptop voor gamers
  • 16GB werk geheugen

Minpunten

• Prijs is wat aan de hoge kant (hier krijg je veel voor terug)
  • Kijk hoek is niet heel groot (gelukkig game ik alleen achter mijn laptop)

Ik ben zeer te spreken als het gaat over de MSI GS70. Vergeleken met andere aanbieders van gamelaptops vind ik de MSI GS70 er wel het best uit komen. Door de GTX 970M kan ik tot op heden alle games op Ultra spelen met een zeer goed beeld kwaliteit met mooie heldere kleuren.

Door de 2.6 ghz CPU met een turbo naar 3.4 ghz en met een intern geheugen van 16gb werkt alles lekker snel. Ook doordat er een SSD van 250gb in zit waar Windows op ge´nstalleerd is werkt ook dit lekker snel en soepel.

De accu duur is afhankelijk van het gebruik van de laptop.
Met normaal surfen op het web en een beetje office gebruik gaat de accu zeker 60 / 90 minuten mee.
Als ik video's aan het bewerken ben op professioneel niveau zal de laptop zo'n 45 / 60 minuten mee gaan.
Als ik hardcore ga gamen, is de laptop rond de 30 minuten leeg.
Nu zou ik ten alle tijden mensen aanraden met voeding te werken tenzij dit niet mogelijk is.

Door de aluminium behuizing voelt de laptop zeer stevig aan, en is goed opgewassen tegen bijvoorbeeld zweethanden in tegen stelling van een plastic laptop. Ook blijft de laptop zeer koel Door de behuizing en de twee uitlaten aan de rechter en linker kant van de laptop.

Bij de aankoop van de MSI GS70 heb ik veel accessoires gekregen zoals een MSI muis, MSI muismat, MSI laptop tas en nog veel meer.

In vergelijking met andere game laptops is de MSI GS70 wel wat aan de prijzige kant maar hier krijg je meer voordelen voor terug dan bij een plastic game laptop.

Heb jij ook een MSI Gaming Series GS70 2QE-233NL Stealth Pro?