Specificaties 1,1" display, geen geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Elari CardPhone Zwart Review

edwardo 5 april 2016, laatste update op 5 april 2016, 664 views

Elari CardPhone Zwart

Prut ding

Pluspunten

• Zeer compact

Minpunten

• Te compact
  • Slechte bouwkwaliteit
  • Slechte accu
  • Onhandige bediening
  • relatief duur

Ik zocht een handig en uiterst compacte telefoon voor erbij als zakelijk toestel. Zo klein mogelijk en alleen bellen was voldoende. Kun je natuurlijk de goedkoopste Nokia ophalen voor 25 euro, maar ik zocht iets bijzonders en liefst nog iets compacter. Dacht met deze Elari CardPhone een leuk en degelijke gsm te hebben gevonden, maar helaas.

Het toestel maakt geen degelijke indruk, het is echt ÚÚn stuk slap plastic. Bij het installeren van de simkaart krijg je het klepje nauwelijks weer teruggeplaatst zonder het af te breken. Het opladen gaat erg omslachtig via een speciale meegeleverde houder. Heb je die toevallig niet bij je dan kun je hem niet even opladen bij iemand anders.

Dan de bediening; Uiterst lastig en verre van intu´tief!! Kijk maar eens goed naar de knoppen die erop zitten, 2 keer een gesprek gemist omdat ik niet eens kon opnemen ;-). De accu van 240 mAh (ofzo) is in een uurtje leeg als je aan het bellen bent. Het toestel is ook eigenlijk net even te klein om mee te bellen en lijkt gewoon op een kleine goedkope rekenmachine. Wat dat betreft heeft het toestel geen ook uitstraling. Ik heb hem dan ook snel teruggestuurd.

Even goed op internet gezocht en uiteindelijk een toppertje besteld rechtstreeks in China en binnen 5 dagen geleverd voor slechts 35 euro! Het gaat hier om de Janus One. Een prachtig degelijk toestel met een degelijke aluminium afwerking zoals iphone! Oogt zeer chique en heeft een dikke 1500 mAh accu met een standby tijd van 90 dagen!! Daarnaast is het tevens een powerbank, je kunt er je smartphone dus mee opladen als dat een keer nodig is. Hoe mooi is dat?

Ik kan je de Janus One dan ook van harte aanbevelen wanneer je een leuke compacte telefoon zoekt om alleen mee te bellen.

Heb jij ook een Elari CardPhone Zwart?

Bedankt voor de tip inzake de Janus One. Cool ding, ook een besteld :)