Tweakers zegt: 7,5

Sony Xperia Z5 Premium Zwart Review

malibu113 5 april 2016, laatste update op 6 april 2016, 336 views

Sony Xperia Z5 Premium Zwart

Geweldige Telefoon, kan alles aan wat je er tegen aan gooit. Out of the box makkelijk te gebruiken. kan tegen een stootje ik heb hem zelf 5 keer laten vallen van ongeveer 1 meter 10 hoogte en alles is nog intact alleen krasjes op de achterkant. finger print werkt uitsteken.

Pluspunten

• Mooie Weergave
  • Strak Design
  • Uitstekend geluid
  • Out of the box goede inleiding tot de telefoon
  • Super camera "voor een normale gebruiker"

Minpunten

• Kan niet goed overweg met skype
  • kan "warm" worden
  • batterij duur is sommige dagen kort en andere dagen oke

Echter 1 groot min puntje is dat de telefoon niet zo goed met skype om kan gaan mijn telefoon deed gisteren helemaal niks meer nadat ik een skype gesprek joinde en heb ik de telefoon moeten uitzetten via een emergency knopje bij de SD kaart.

Voor de rest prima telefoon ik zou hem aan vrienden aanbevelen

UPDATE:
Als mensen willen dat ik bepaalde dingen test op de telefoon, laat dat in de reacties achter en ik zal kijken of ik het kan uitvoeren

Heb jij ook een Sony Xperia Z5 Premium Zwart?