Bose SoundLink Mini II Zwart Review

Skyrunner 2 april 2016, 961 views

Bose SoundLink Mini II Zwart

Uitstekende kleine bluetooth speaker met groots geluid.

Pluspunten

• Premium geluid
  • Hoge bouwkwaliteit
  • Bedieningsgemak

Minpunten

• Charger dock
  • Af en toe teveel bassen

Mid- en hoogweergave Score: 5
Basweergave Score: 5
Muziekweergave Score: 5
Er is al voldoende geschreven over dit kleine speakertje met groots geluid en eigenlijk kan ik alle bevindingen alleen maar onderschrijven.

Uitstekend geluid, bouwkwaliteit dik in orde. Af en toe zijn de bassen iets teveel van het goede, hoewel indrukwekkend voor de afmetingen van de speaker.

Mijn enige echte punt van kritiek is de USB charger dock. De lader contacten zijn fragiel en raken makkelijk verbogen waardoor de speaker niet meer oplaadt.

Onder de streep echter kan ik deze speaker van harte aanbevelen. Ok, hij is prijzig, maar het geluid zo goed dat je dat al snel vergeet.

Heb jij ook een Bose SoundLink Mini II Zwart?