Sony Xperia Z3 32GB Brons Review

Omamotormuis 1 april 2016, 142 views

Sony Xperia Z3 32GB Brons

Redelijk tevreden, Camera met flitser slecht te gladde glazen achterkant

Pluspunten

• Snel
  • accu gaat duidelijk langer mee dan bij andere toestellen
  • Stof en waterdicht
  • Camara zonder flits levert goede foto's
  • lekker groot scherm

Minpunten

• gladde glazen achterkant!!!! schuift overal af! bovendien ook zeer krasgevoelig! indien
  • Camara met flitser onmogelijk, levert wazige foto's.
  • Rubbertje ter bescherming micro USB gaat wel eens los
  • vooraf geinstallleerde en overbodige apps niet te verwijderen.

Ik heb het toestel nu een jaar en ben over het dagelijks gebruik van het toestel wel tevreden.
Alleen foto's maken met de flitser is helaas onmogelijk, er komt dan een grijze waas over de foto's. Sony geeft niet thuis. Ook de glazen gladde voor en achterkant vind ik erg slecht, toestel schuift snel overal vanaf en valt direct kapot. Ook hier geeft Sony niet thuis, enige oplossing beschermhoesjes erom doen om stuk vallen te voorkomen. Vind ik niet mooi en toestel wordt er ook weer dikker van.

Heb jij ook een Sony Xperia Z3 32GB Brons?