Acer V193HQ Zwart Review

jacob.eNewbie 19 juli 2009, laatste update op 19 juli 2009, 1.463 views

Acer V193HQ Zwart

Pluspunten

• Geen piano finish
  • voortaan beter geen acer meer.

Minpunten

• beeld kwaliteit

In goed vertrouwen in het merk Acer heb ik deze monitor gekocht en daar heb ik nu goed spijt van.
Ok hij was niet al te duur , maar dat geen reden om zulke bagger te leveren.

Wat ik ook probeer , de kleuren blijven als een indiase rozewater reclame.
Zelfs na gebruik van cleartype tuner blijven de letters slecht leesbaar.
Rode en groene schaduw naast de letters.

Andere monitoren aan dezelfde kabel (+alles wat eraan hangt) geven wel een goed beeld !!!

Dus het ligt echt aan de Acer.

Ik hoop hier duidelijk en bondig te hebben aangegeven wat er naar mijn mening loos is met deze monitior en hiermede potentiele kopers te behoeden voor dezelfde teleurstelling en de tijd verspilling aan dit ondeugdelijke product besteed.

U bent gewaarschuwd.

• nvidia ion
  • Asus EAH3650
  • Windows 7

Heb jij ook een Acer V193HQ Zwart?

Als je weet dat er geen digitale aansluiting op zit (DVI, DP, HDMI) maar alleen analoog. dan weet je van te voren dat het beeld gewoon minder strak en stabiel zal zijn "Rode en groene schaduw naast de letters.".
dat ligt natuurlijk ook aan het scherm , hier een viewsonic (gewoon tn paneel) waarbij het beeld gewoon normaal is, geen rare letters of vage kleuren, ook gewoon via vga aangesloten

denk dat de reviewer gewoon een slecht scherm te pakken heeft

[Reactie gewijzigd door Worran op 20 juli 2009 13:17]

lijkt me een beetje overdreven ik heb ook een monitor met analoge aansluiting. ik heb daar helemaal geen last van. er zit zeker verschil in beeldkwaliteit natuurlijk.
Dus het ligt echt aan de Acer.
Denk het niet want die monitor werkt gewoon goed, verwacht er natuurlijk geen wonderen van maar voor de rest is het een prima monitor voor zijn prijs.

Dit is geen review te noemen. Zou eerst ook uitzoeken wat er mis mee is, inplaats van eerst een klaagzang hier neer gooien. Anders is het gewoon een DOA.

[Reactie gewijzigd door -The_Mask- op 19 juli 2009 18:23]

Resolutie goed etc ? Ook mag de review wel iets uitgebreider dit is meer een klacht.
Ook overtuig je me nog niet echt om deze monitor niet te kopen ;) Misschien even gevalletje garantie en daarna nog eens kijken ? Heb je misschien ook nog een foto van het probleem ?
Of misschien een slecht scherm?
Stuur hem eens terug, of geef een review met inhoud.

Dit is waardeloos.
"voortaan beter geen acer meer"
-positieve eigenschap

8)7

[Reactie gewijzigd door Gamebuster op 19 juli 2009 18:34]

Beetje vreem dit is het enige wat deze meneer ooit gedaan heeft met zijn account. gok dat niet zon bijster intelligent persoon was die deze "lapje" text hier neergekwakt heeft
Ik heb precies dezelfde monitor, no problemo...Hij heeft waarschijnlijk gewoon een kapotte te pakken...
2 jaar later nog deze monitor, doet het perfect. De dingen waar jij over spreekt is hier totaal niet van toepassing. Nog steeds een prima monitor voor de prijs