Specificaties 2,2" display, 3G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Samsung U700 Zilver Review

Bobfakkel 19 juli 2009, 399 views

Samsung U700 Zilver

Pluspunten

• mp3 speler
  • geheugenkaart tot 2 gig
  • camera 3.2 mp met flits
  • rond wieltje voor snelle navigatie
  • uiterlijk

Minpunten

• Had 2x problemen met de touch sensitive toets en moest hem ook 2x opsturen voor reparatie. Weet niet of dit een veel voorkomend probleem is?
  • Zilvere look is plakplastic en bladerd binnen 1 jaar van je telefoon af.
  • Schem is gevoelig voor krassen.
  • Heb foto erbij gedaan waarop dat afbladeren zichtbaar is, krassen vallen mee maar dit komt omdat ik na 1 jaar het toestel heb opgestuurd en de bovenkant is vervangen van mijn slide telefoon.

De reden waarom ik deze toen die tijd heb gekocht was voornamelijk het uiterlijk. Hij ziet er er goed uit, is erg dun en weegt niet veel.
Verder heeft hij alle functies van toen die tijd erop zitten behalve gps en wifi ( was toen die tijd alleen beschikbaar op sommige nokia's zoals de N95 )

Ik heb de Samsung U700 nu 2 jaar en moet zeggen dat ik er weinig problemen mee heb gehad en ik het nog steeds een goede aankoop vind.

De telefoon werd voornamelijk gebruikt om te sms'en (veel) en bellen ( weinig ) en vaak de mp3 speler gebruikt voor de ritjes onderweg in de bus en trein.
Nooit echt gebruik gemaakt van beeldbellen of het internet aangezien ik geen UMTS bereik heb in mijn dorp.
Wel 1x getest in de stad en de snelheid voor het downloaden ging snel en het beeldbellen was duidelijk.

Als ik hem vergeleek met me ouwe telefoon was alles beter :P had namelijk geen mp3, bluetooth, flits op camera op de vorige.
Vriend van mij had een Sony Ericson met de zelfde specs en moet wel zeggen dat zijn camera beter was, alleen filmen in het donker bleef zijn flits niet aan wat bij mij wel weer het geval was.
Verder eigenlijk weinig verschil.

Heb jij ook een Samsung U700 Zilver?