BTO U-BOOK 13CL23 Review

remco747 28 maart 2016, 1.067 views

BTO U-BOOK 13CL23

Slechte kwaliteit machine met een hoop plastic, matige duurzaamheid maar wel gunstig geprijsd en top prestaties. Nu 1 jaar in bezit,en nooit meer een BTO.

Pluspunten

• Krachtige processor mogelijk
  • Veel geheugenslots

Minpunten

• Slechte bouwkwaliteit
  • Slechte duurzaamheid scherm

Wat een grafmachine. Bouwkwaliteit? Slecht, een hoop plastic en daar waar je rechter handpalm zit, zit ook de grafische kaart. Deze wordt erg heet en dat is weer niet echt lekker voor je handen.
Verder is deze uitgerust met 1080x1920 pixels, wat op zo'n klein scherm resulteert in zeer kleine lettertjes. Gelukkig is windows 10 al een stuk beter ontwikkeld om op deze resolutie te werken, maar een hoop programma's kunnen er niet mee overweg. Inmiddels zijn er groepjes hot pixels van 1x1 cm. BTO gecontacteerd en die vinden het drukplekken dus geen garantie.
De muis/trackpad is echt waardeloos. Hij ondersteunt multi-gestures maar dit werkt totaal niet. Ook met scrollen zit je regelmatig verkeerd. De linker muisknop is bij mij nu aan de linker kant helemaal lam, dus ik moet echt opletten dat ik in het midden van de knop druk.

Nu 1 jaar in bezit,en nooit meer een BTO.

Heb jij ook een BTO U-BOOK 13CL23?

Deze laptop is er pas een paar maanden? Die kan je toch nog geen jaar in het bezit hebben?
Windows 10 op je laptop, maar je balk lijkt toch verdacht veel op een windows8(.1) balk. Beetje gekke en rare review.