Olympus PEN F + 17mm f/1.8 Zwart Review

joppi78Newbie 28 maart 2016, 108 views

Olympus PEN F + 17mm f/1.8 Zwart

Een hele leuke camera om creatief mee te fotograferen. Robuust en degelijk.

Pluspunten

• mogelijkheden
  • scherptediepte

Minpunten

• te veel functies
  • detaillering

Uitbreidbaarheid Score: 4
Batterijduur Score: 3
Snelheid en automatiek Score: 3
Inmiddels heb ik de Pen-F twee weken en begin ik de camera beter te kennen en kan ik er sneller mee omgaan. Langzaam begin ik meer en meer vrienden te worden met de Pen-F. Wat in eerste instantie nog wat moeilijk leek te zijn door de talloze functies. Momenteel gebruik ik de Art stand van de creative dial veel. De gaatjes camera filter geeft een spannend beeld net zoals de verschillende dramatische filters. Sommige zijn wat over de top maar wanneer de juiste situatie zich voordoet zijn deze filters toepasbaar. Ik vind de Pen-F een ontzettend leuke camera waar je creatief mee kan spelen. Een fijne toevoeging en niet geheel onbelangrijk is dat het gepaard gaat met mooie beeldkwaliteit. Ik draag de camera makkelijk bij mij en schiet er makkelijk een plaatje mee. Hij is dan ook perfect om het dagelijks leven mee vast te leggen.

Heb jij ook een Olympus PEN F + 17mm f/1.8 Zwart?