LG G3 32GB Zwart

Specificaties 5,5" • 2560x1440 (Quad HD) • 32GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

LG G3 32GB Zwart Review

semvheuvelen 25 maart 2016, laatste update op 12 juni 2018, 393 views Product gekocht

LG G3 32GB Zwart

Vreselijke telefoon de slechte batterij verpest alle goede pluspunten aan dit toestel waardoor dit prachtige toestel een van me slechtste telefoons ooit is en ik dus nooit meer een lg wil. Dus ja er zijn veel pluspunten maar echt de minpunten zijn te erg voor woorden

Pluspunten

• Goede Camera
  • Mooi uiterlijk
  • Goede vorm en grootte
  • Fijne werking van het toestel en typt fijn
  • Top geluid
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• SUPER Slechte batterij nog nooit zo'n slechte batterij mee gemaakt
  • processor word zo'n 70 graden warm wat erg warm is en voor veel lagg zorgt
  • QHD Scherm zuipt erg veel stroom
  • Wees slim koop dit toestel niet
  • QHD Scherm is ook weer niet zo mooi als een S5 Amoled
  • Batterij vervangen helpt totaal niet
  • Circle cases zijn erg slecht door de slechte kwaliteit en de circle case beschadigt het toestel alsnog

Het eerste wat ik over dit toestel wil zeggen is KOOP HEM NIET!!!!

Er is nog nooit een toestel geweest die me zo teleurgesteld heeft tot deze dan.
In het begin was ik helemaal gek van de lg g3 las goeie reviews en toen ik hem had werkte hij prima maar toen al vond ik de batterij niks later werd het steeds erger de batterij hield het al gouw geen dag meer vol wat natuurlijk me telefoon waardeloos maakt ik koop een duur toestel om hem veel te kunnen gebruiken voor YouTube social media en meer en dan kan hij net een middagje door. nou dat vind ik dus zwaar klote als ik bereikbaar wil zijn kan dat niet want dat kreng is dan weer leeg waarvoor heb ik dan een telefoon. over de batterij hij houd het dus echt maar een ochtendje van 7 uur tot 1 uur vol dan is hij al op 15 procent ook word hij nog eens super warm. dit allemaal in nog geen half jaar dat ik dit toestel heb. dus nu was ik het zat en ben ik begonnen met updaten naar officiele LG software updates zoals android 6.0 maar dat was nog erger dus weer wat opgezocht dat ik kon downgraden via LGUP naar Lollipop weer maarja lollipop was ook nog steeds een problemen geval. Nou ben ik dus begonnen met het rooten van me toestel en de custom rom kant opgegaan want ik weet niet meer wat ik er mee aan moet dit verbeterd wel de stand by tijd maar zo gouw het scherm aangaat en je hem gebruikt gaat ie zoals altijd maar rond de 2 uur mee.

kort samen gevat. als dit toestel niet zo veel gezeik had met de erg slechte batterij en de vreselijk warme processor dan was deze voor de rest erg goed geweest maar helaas is dit niet zo. Het batterij probleem verpest hem helemaal ik hoef nooit meer een lg.

Heb jij ook een LG G3 32GB Zwart?

De Marshmallow-update voor de LG G3 is deze week uitgerold. ;-)
Ik heb dus g3 32gb d855 en ik zie geen update staan ik krijg nog steeds niks weetje het zeker?
Ja, is langzaamaan mee gestart. Je kan proberen de update via LG Bridge te downloaden. (bron)
En via lg bridge dat is gewoon de officiele update maar dan via de pc
That's right. Kan zijn dat er gegevens verloren gaan; dus een back-up is handig!
Heel erg bedankt dan!!! Maare gegevens verloren? Tis toch gewoon een update
Via de PC kan het updaten anders gaan dan via het toestel zelf.
Ik zou graag die update willen dus hulp is altijd welkom
Ja ik heb de update gevonden via updaten via de pc
Marshmallow update is erg slecht NIET DOWNLOADEN!!!!
Wel vrij negatief he ? ;)
In andere reviews word er wel een stuk positiever over de batterij en vooral de telefoon gedaan.
Zeker weten dat dit echt zo'n VRESELIJK SLECHTE telefoon is ?
Absoluut mijn neef heeft er ook een hij heeft hem uit het raam geflikkert. Ik zie ook veel andere reviews over hoe slecht de g3 is. en de g4 heb ik ook al veel gezeik over gehoord de batterij moest gewoon 2x tot 3x opgeladen worden per dag en dat vind ik niet kunnen. als ik 300 euro betaal wil ik een goede batterij.