Specificaties 17,3" (1920x1080 IPS), 1,256TB (ssd+hdd) - Bekijk alle specificaties

Asus N751JX-T7200T Review

Russchema 22 maart 2016, laatste update op 22 maart 2016, 307 views

Asus N751JX-T7200T

Erg fijne en snelle laptop, aangeschaft voor mijn MBO ICT opleiding. Overige zaken: zie uitgebreide toelichting.

Pluspunten

• Opstarttijd
  • Instelbaar verlicht toetsenbord
  • IPS scherm
  • Fijne toetsen
  • Kleine subwoofer
  • Design, verlicht ASUS logo op achterkant scherm

Minpunten

• De 2 knoppen op het thoughpad

Snelle laptop door de SSD icm. de processor. Daarnaast ook een grote 1TB HDD die tot 7200RPM gaat ipv. de standaard 5400RPM. Laptop voelt degelijk aan en zeker de twee scharnieren van het scherm zitten er stevig in. Het geheugen is standaard geleverd met 8GB en makkelijk uitbreidbaar naar 16GB. Voor mij voor het eerst een 17,3 inch IPS scherm, maar ik ben daar erg blij mee, andere kijken toch een stuk makkelijker mee op je scherm. Voor mijn MBO ICT opleiding gekocht, een perfecte aanschaf.

Wordt geleverd met een kleine subwoofer.

Het enige wat ik tot nu toe te klagen heb is dat de twee knoppen op het thoughpad deel uit maken van het thoughpad zelf, als ik dus met 2 handen werk op het thoughpad, dan gaat dit niet zo lekker. (Mogelijk op te lossen met software)

Wat betreft de geluidsproductie vind ik het echt heel goed, terwijl ik een spel speel dat grafisch genoeg vraagt, hoor je de fan wel wat harder gaan draaien, maar niet storend.
De warrmte die daar bij komt wordt goed afgevoerd, als je aan de linkerkant een koud glas neer zet is deze binnen no time warm.
Accuduur nog niet echt kunnen testen, maar met alleen internetten kom ik zeker nog aan de twee uur.

Laptop in het bezit sinds februari 2016

Heb jij ook een Asus N751JX-T7200T?