Specificaties 5GHz WiFi-ac + 4G-router, 4x 1Gbps switch - Bekijk alle specificaties

Asus RT-AC68U Zwart Review

Jordyz 21 maart 2016, 425 views

Asus RT-AC68U Zwart

Aardige prijs, bouwkwaliteit is erg goed en heeft een mooi design. Helaas dat deze router niet de mogelijkheid heeft om hem op te hangen.

Pluspunten

• Sterk wifi signaal
  • Uitgebreide webinterface
  • Stabiel

Minpunten

• Helaas niet aan de muur te bevestigingen
  • Misschien iets te veel in zicht

Beheerbaarheid Score: 5
WLAN-bereik Score: 4
Ik heb dit product nu al een tijdje in me bezit en vind het een erg mooi product. Ik heb deze router in de woonkamer staan en staat dus redelijk in het zicht op de kast.

Het draadloos bereik van deze router is in onze situatie erg goed, we hebben een redelijk grote omgeving die moet worden verzien van wifi.

Het installeren kan iedereen, je hebt 3 stappen waar je door heen moet en als je dat gedaan hebt dan werkt de router. Natuurlijk heb je ook een tal aan mogelijkheden om in te stellen.

Ik vind het jammer dat je deze router niet aan de muur kan hangen. In de meterkast heb je namelijk niet altijd de ruimte en plek om hem op te hangen.

Als je opzoek bent naar een stabiele en eenvoudige router, die moet doen waarvoor hij is gemaakt dan is dit zeker een aanrader! Ook als je meer eisen aan de router stelt is dit een prima keus.

Heb jij ook een Asus RT-AC68U Zwart?