Apple iPod Socks Review

gybrus 16 juli 2009, laatste update op 16 juli 2009, 778 views

Apple iPod Socks

Pluspunten

• Goede afwerking

Minpunten

• Sok niet los verkrijgbaar alleen in sixpack
  • Kleur keuze beperkt

Kwaliteit Score: 4
De Apple iPod socks zien er op het eerste gezicht niet slecht uit. En zoals bij de meeste Apple producten zijn ze kwalitatief ook ruim in orde.

Inhoud & gebruiksmogelijkheden
Het doosje bevat 6 verschillende sokken in de kleuren: Grijs, Licht blauw, Donker paars, Oranje, Licht groen en Roze.
Volgens de verpakking zijn deze geschikt voor alle iPod's, hoewel deze klein ogen zijn ze enorm rekbaar.
Om even te vergelijken, mijn iPod Touch 2g past er zonder problemen helemaal in en er is zelfs nog ruimte over.

Kwaliteit
De afwerking van de socks ziet er goed uit, geen los zittende draadjes en aan de zijde van de opening zit een klein labeltje met het apple logo.
Aan de binnenzijde loopt het labeltje een stukje door, hierop staat "Made in China, 56% Acrylic, 4% Nylon, 40% Cotton.
Dit be´nvloed de gebruikers ervaring verder niet.

Persoonlijke ervaring
Het gene wat mij toch verbaasd is "waarom zitten er 6 sokken in 1 pakket?".
Momenteel heb ik maar 1 gadget/prduct dat ik voor krassen wil beschermen en dat is mijn iPod.
Elke dag van kleur veranderen is ook niks voor mij, omdat de meeste kleuren mij niet bevallen.

Net zoals elk geweven/gevlochten product gaat deze na verloop van tijd pluizen en is de mooie strakke look snel verdwenen.
Doordat de socks allemaal uit lichte kleuren bestaan zie je snel dat ze vuil zijn.

De prijs waar ik ze voor kocht is toch wat hoog voor een stel sokjes waar ik uiteindelijk maar 1 echt van gebruik.

---

Op aanvraag kan ik enkele afbeeldingen posten.

• iPod Touch 2G

Heb jij ook een Apple iPod Socks?

Geweldig, niet echt een product waarvan ik een review verwacht. Heb de sokken ook een tijd geleden voor mijn vrouw gekocht en die gebruikt ze voor een Blackberry en iPod video en ik voor mijn iPhone en iPod mini. Dat zijn er alweer 4. Soms zijn ze in de was en pakken we dus een van de twee overgebleven sokken.

Heb trouwens vorige week bij DX de 'nep' Apple Socks besteld en die zijn exact hetzelfde. Tenminste, 1 pak had wel het kleine Apple labeltje en het andere pak weer niet. Maar voor 2 euro mocht ik niet klagen.