Specificaties 13,3" (1366x768), 524GB (ssd+hdd) - Bekijk alle specificaties

Asus Zenbook UX32A-R3038H Review

daanjongNewbie 20 maart 2016, 375 views

Asus Zenbook UX32A-R3038H

Mooie veelzijdige ultrabook die iets extra bied door de aanvullende videokaart voor bijvoorbeeld gamen. Handzaam en ideaal voor onderweg. Bediening van de touchpad is wat minder. Maar desalniettemin is deze ultrabook zeker een aanrader.

Pluspunten

• strak en licht design
  • extra nvidia videokaart
  • veelzijdig
  • SSD
  • lange accuduur

Minpunten

• matige bediening touchpad

In 2012 had ik voor mijn studie in het buitenland een laptop nodig. Ik was op zoek naar een handzame lichte en snelle laptop waar ik naast op te werken, ook af en toe op kon gamen en films kijken. De keuze was tussen ultrabooks van diverse merken en een apple macbook. Na lang zoeken gekozen voor de ASUS UX32, persoonlijk vond ik dit een strakke en een van de best uitziende laptops destijds. Naast de intel videokaart had hij nog een extra nvidia videokaart. Ik kon wat gamen en 3D tekensoftware moeiteloos draaien en dat op een super kleine laptop van ongeveer een centimeter dik. Mooie bijkomstigheid was dat hij een kleine SSD drive had van 32GB waar ik vaak gebruikte programma's op kon zetten, dit gaf de laptop net dat beetje extra snelheid. Al met al een strak uitziende, veelzijdige krachtpatser op zakformaat! Enige minpuntje vond ik dat je om te klikken met de touchpad er behoorlijk hard op moest drukken. Maar goed, dat was ook het enige. Nu, 4 jaar later met nieuwe windows 10 gebruik ik hem naast mijn pc nog steeds en hij doet het nog top _/-\o_ !

Heb jij ook een Asus Zenbook UX32A-R3038H?