Specificaties Socket 1151 met Intel Z170 chipset - Bekijk alle specificaties

Asus Republic Of Gamers Z170 MAXIMUS VIII HERO Review

bas66 15 maart 2016, laatste update op 17 augustus 2016, 555 views

Asus Republic Of Gamers Z170 MAXIMUS VIII HERO

Heb dit moederbord bij mijn collectie gevoegd geen spijt van ik heb in het verleden altijd asus moederborden gebruikt. Zal dit zeker weer blijven doen ik vind dit waarde naar de prijs wat ik van de voorgaande 1151 moederbord niet kan zeggen.Dit is iedere euro waard vooral de fan controller/

Pluspunten

• zeer mooi uiterlijk
  • hoogwaardig product
  • Is zijn prijs echt waard
  • 2 pins temperatuur meet munten
  • alle fan aansluitingen 4 pinpwm
  • zeer dikke aluminium mosfet koel blokken

Minpunten

• totaal geen beschrijving pomp pwm zit in de bios

Layout Score: 4
Ben in bezit van dit formidabele moederbord, wat echt een aanwinst is voor mijn game en streaming games on line. In combinatie met de asus dual bay controller en de asus radeon R290 oc to dc alles op elkaar afgesteld in een core x9
Omdat ik een intel i7 6700k met 32 gb 2666 mhz kingston fury ddr4 geheugen heb en deze voor mij niet overklokt hoeft te worden is de ingebouwde fan controller ideaal deze zal de ventilatoren zelf in en uit of op het gewenste toerental laten lopen.
Asus zegt dat alle pwm aansluitingen voor de fan,s 12 watt zijn dus 1 amper per aansluiting
Ook de waterpomp aansluiting van 1 ampere heb ik 2 D5 pompen op pwm signaal op staan de pompen zelf staan op de voeding dit moederbord vind ik het bedrag zeer zeker waard ook de ingebouwde led verlichting is een erg leuk effect voor mijn build je kan deze in alle kleuren van de regenboog instellen met de bij gevoegde software.
Over overklokken met dit moederbord is erg makkelijk en stabiel aangezien ik 3 x 480 mm radiators gebruik er zeer hoge en stabiele oc gezet kan worden echter is het systeem snel genoeg om iso bestanden van 8gb in 1 minuut te verwerken voor mij snel genoeg ik heb geen fan,s aan omdat ik niet boven de 30 graden kom op https://ic.tweakimg.net/images/member/620xauto/1BzWig33rAdkpK6.jpeghttps://ic.tweakimg.net/images/member/620xauto/1BzWig33rAdkpK6.jpeg full load.
Min punt tegen gekomen 1 de instelling voor de pomp pwm moet je zelf in de bios instellen en veranderen had wel in de handleiding mogen staan.
Kijk naar de foto,s wat ik met dit asus rog hero vIII moederbord heb gedaan het is mij iedere euro waard geweest. De fotos zijn van mijn build waar ik net de koelvloeistof heb toegevoegd in de rode kleur omdat dit door de rode verlichting onder en op het moederbord er mooi bij staat.
Bas

Heb jij ook een Asus Republic Of Gamers Z170 MAXIMUS VIII HERO?