Samsung Galaxy S7 32GB Zwart

Samsung Galaxy S7 32GB Zwart Review

Hark 14 maart 2016, 1.526 views

Samsung Galaxy S7 32GB Zwart

Ik was geen Samsung fan, maar toch gekocht vanwege de goede camera en de verbeterde software. Hij bevalt zeer goed, de camera is uitstekend, de telefoon is supersnel, zie er gelikt uit en de software is inderdaad flink opgeschoond vergeleken bij vroegere Samsungs.

Pluspunten

• Heel goede camera
  • Snel
  • Goed scherm
  • Waterdicht
  • Mooi design

Minpunten

Ik was door slechte ervaringen geen fan van Samsung telefoons, maar heb toch op de S7 gewacht omdat ik graag een goede camera wilde. De telefoon bevalt tot nu toe erg goed, de software is veel minder bloated dan vroeger. De telefoon is supersnel, het scherm is ontzettend goed onder alle omstandigheden. Design vind ik niet zo belangrijk, maar ik vind de S7 wel heel erg mooi. Met name het afgeronde glas ziet er mooi uit en voelt ook fijn. Door de afgeronde achterkant ligt hij veel beter in de hand dan de S6 (die ik eerder overwoog). Dat hij watericht is vind ik ook een groot pluspunt, ik gebruik mijn telefoon wel eens in de regen.

Heb jij ook een Samsung Galaxy S7 32GB Zwart?

"goede camera en de verbeterde software" dit heeft/had de s6 ook al hoor.
Daarom overwoog ik eerst ook de S6... Maar de camera van de S7 is wel veel lichtsterker, zoals je in alle reviews kunt lezen. Met name daarom heb ik op de S7 gewacht.