SJCam SJ5000x Elite Zwart - Reviews

Specificaties Actioncam • max 2560x1440 • 24fps • wifi - Bekijk alle specificaties

SJCam SJ5000x Elite Zwart Review

Madness84 11 maart 2016, 504 views

SJCam SJ5000x Elite Zwart

Veel opties en voor relatief weinig geld. Vooral de Gyro functie is vet en de standaard slow-mo functie ook. Absoluut een aanrader voor wie geen 400 euro voor een GoPRO wil uitgeven.

Pluspunten

• Veel opties
  • Goede prijs/kwaliteit
  • Compatibel met vele GoPRO accessoires
  • Schitterende beelden

Minpunten

• Geluid is niet perfect, maar voldoende
  • De NL taal mag grammaticaal wat beter

Beeldweergave Score: 4
Opnamekwaliteit Score: 4
Features Score: 5
Design & bouwkwaliteit Score: 4
Ergens in 2014 ooit een SJ4000 aangeschaft bij Dashcammagazijn toen SJCAM nog niet officieel een merk was. Dit bevalde mij prima en wilde een goede en betrouwbare opvolger. Gekozen voor de SJ5000 Elite X (geen spijt van :D).

Deze camera beschikt over vele opties zoals de mechanische Gyro stabilisator, live slow-mo filmen, 4K opname en uiteraard een LCD schermpje. Ik vind het een topper. De beelden zijn ook mooi scherp. De prijs/kwaliteit is echt goed. Ik gebruikte de camera voornamelijk met mountainbiken en dat gaat prima. Advies, schaf hierbij een borstharnas aan...lekker stabiel en geen omkijken naar.

Het enige nadeel van de cam is het geluid, dat kan wat beter. Van de Sj4000 is dat bijvoorbeeld wat luider.

Heb jij ook een SJCam SJ5000x Elite Zwart?