Samsung Galaxy S7 32GB Zwart Review

adiaguilev 10 maart 2016, laatste update op 10 maart 2016, 1.789 views

Samsung Galaxy S7 32GB Zwart

redelijk

Pluspunten

• batterij
  • geheugen is uit te breiden
  • iets sneller

Minpunten

• zo ver kan niet noemen

best veel voordelen: uitbreidbaar geheugen, wat sneller...misschien (dit heb ik niet echt gemerkt), waterdicht (heb ik niet nodig), batterij is wel een groot voordeel (groter, maar niet uit te halen). maar dit is geen uitblinker, ik zie geen reden om een overstap te maken van S6. De camera is niet beter, zeker niet, weliswaar maakt hij betere fotos in het donker, maar geen betere fotos, S6 wat mij betreft maakt steeds betere fotos (dit kan je zien bij het inzoomen - details). Het lijkt dat s6 is beter gebouwd, de zijkanten zijn volgens mij niet van aluminium.

Heb jij ook een Samsung Galaxy S7 32GB Zwart?

Excuus als je de reactie aanvallend ervaren hebt, maar zoals je zelf ook doet heb ik hier mijn mening gedeeld. Zo komt de review op mij over. Ik vind hem van weinig/geen waarde voor mensen die een goed beeld van de telefoon proberen te krijgen. Zowel door de inhoud als de manier waarop.

[Reactie gewijzigd door Nikas op 12 maart 2016 18:33]

Mijn mening is dat ruzie maken niet leuk is ;).

Maar zonder grap. De S7 heeft wel degelijk bestaansrecht naast de S6. De S6 was eigenlijk een manke Galaxy en daarom heb ik hem links laten liggen. Nu er weer uitbreidbaar geheugen mogelijk is en hij ook nog waterdicht is (ja je kunt dat zien als een stap terug aangezien de S5 dat ook allebei had) ben ik overtuigd. Met de mega snelle hardware en ultra snelle focus (ook echt wel een plus tov Iphone 6S en Galaxy S6) aangevuld met het beste scherm ooit vraag ik me alleen nog af hoe de batterij zich houdt en hoe de Touchwizz is in de praktijk en is het voor mij nu al een winnaar (5 sterren).

@OP wat bedoel je met zo ver kan niet noemen? Bedoel je dat je geen negatieve eigenschappen kunt vinden? Dan vraag ik me toch weer af waarop je die 3 sterren baseert. Ook al is het je mening dan is aftrek van sterren toch wel ergens op gebaseerd?
Hoe kom je op 3 sterren? Heb je het toestel zelf wel in bezit of ben je gewoon bij de MM even gaan proberen?
Inderdaad. Dit komt op mij niet over als een review. Eerder als iemand die een S6 heeft, de S7 even kort (of helemaal niet) in handen heeft gehad, en voor zichzelf probeert te verantwoorden waarom de S7 de aanschaf niet waard is.

[Reactie gewijzigd door Nikas op 12 maart 2016 16:51]

Geen minpunten kunnen noemen en toch maar 3 sterren?
Dit ziet er toch vooral uit als iemand die de rating van de S7 naar beneden probeert te halen.

I.p.v. iemand die echt de moeite heeft genomen om het toestel te reviewen.
Het feit dat je een iPhone 6s hebt diskwalificeert je bij voorbaat al en heb heel erg het idee dat jij deze review gebruikt hebt om de S7 onderuit te halen.

Jammer. Dit soort slecht onderbouwde reviews zouden door Tweakers geblokkeerd moeten worden.
Nou als we dan toch gaan beginnen met het 'blokkeren' van dingen dan mag die reactie van jou ook wel wieberen. Dat dit een waanzinnig slechte review is mag duidelijk zijn, maar om iemand die een iPhone 6 heeft bij voorbaat uit te sluiten gaat ook wel wat ver, niet?