Samsung Galaxy S7 32GB Zwart Review

THETNTBOX 10 maart 2016, laatste update op 15 maart 2016, 3.701 views

Samsung Galaxy S7 32GB Zwart

Geweldig product! Een heel mooi design. Waarom heb ik hem gekozen? Wat vind ik ervan? Lees mijn review!

Pluspunten

• Heel mooi design (Lux)
  • Lange batterijduur
  • Heel snel
  • Geweldige camera
  • Waterdicht

Minpunten

• tot nu toe geen (moet nog vinden)

SAMSUNG GALAXY S7

Wat een goed telefoon! Het is snel, gemakkelijk in gebruik en heeft een uitstekende goede camera. Verder vind ik dat de batterij heel goed is. Je kan er ongeveer 2 a 3 dagen mee gebruiken (hangt van gebruik af!).

1. Design

Design is zo mooi afgebouwd, mooie glazen voor- en achterkant. Mooie metalen zijkant. Het voelt erg luxe aan. Persoonlijk vind ik de Galaxy S7 mooier dan de iPhone 6S, omdat ik meer van glas en metaal als combi houdt, dan alleen een metalen body. Dat is mijn smaak :)

2. Android versie

Verder heeft de Galaxy S7 de nieuwste Android versie, namelijk Android 6.0 (Marshmallow).

3. Batterij

Batterij is uitstekend! Je kan er lang meegaan, afhankelijk van het gebruik. Je zou normaal gesproken 2 a 3 dagen meegebruiken. Maar als je een verslaafde Henk bent, dan zou je hoogstwaarschijnlijk 1 dag mee doen, misschien wel 2 dagen.

Camera

Geweldige camera! Omdat ik de fotokwaliteit beter is dan de Galaxy S6, maar vooral de foto kwaliteit is vele male beter dan mijn oude telefoons! Niet alleen de foto kwaliteit is beter, maar het focust ook heel snel en dat is erg fijn.

Mijn vorige telefoons konden amper snel focussen en dat merk je! Je ziet meteen wat voor goede kwaliteit de S7 kan geven. Voor de mensen die graag foto's maken kan je veel dingen zelf dingen instellen. Er zijn heel veel functies. Denk aan: kleur van de foto veranderen, meer of minder belichten, megapixel veranderen en nog veel meer functies!

Wat ik ook merk, is dat de S7 ook goede foto's maakt in het donker, vooral als ik vergelijk met mijn oude telefoons. Maar hoe de S6 deed, dat kan ik niet beoordelen, omdat ik het niet had. Misschien een van jullie die er ervaring mee heeft?! Laat me het weten!

______________________________________________________________________

Wordt uitgebreidt

Ik wil graag jullie mening nog horen! Wat vinden jullie ervan (mijn mening en het toestel). Misschien nog tips?! Alvast bedankt!

PS Houdt mijn kanaal in de gaten: www.youtube.com/user/muki6789

Heb jij ook een Samsung Galaxy S7 32GB Zwart?

Je schrijft in je review het volgende:
Geweldige camera! Omdat ik de kwaliteit zie die echt veel beter is dan de Galaxy S6, maar vooral vergeleken met mijn oude telefoons!
Afgezien van de zinsopbouw (loopt niet helemaal lekker - wellicht iets aanpassen?) geeft je even verderop aan dat je helemaal geen S6 hebt (gehad):
Maar hoe de S6 deed, dat kan ik niet beoordelen, omdat ik het niet had.

De vraag is dus - waarop berust jouw observatie van de fotokwaliteit? (ben zelf dik tevreden over de fotokwaliteit van de S6, welke over het algemeen als zeer goed te boek staat).

Succes met je review - je bent iig (1 van de) eerste op Tweakers!
vooralsnog een 0, dit had ik ook kunnen typen zonder dat ik het toestel ooit in handen had gehad.

Je zal een stuk moeten uitbreiden, en voeg foto's toe en bijvoorbeeld benchmarks.
Duik in de details, als je over de camera spreekt moet je voorbeelden geven, niet flets zeggen dat het "Echt geweldig" is. Leg uit waarom hij zo geweldig is, en dan voornamelijk tegenover bijvoorbeeld de S6 of je vorige toestel..

doe ermee wat je wilt uiteraard :Y)
Dankje voor je reactie! Ik zal foto's nog bijvoegen. Alvast bedankt voor de tips!
Dank voor je reactie! Ik zal even de zinopbouw veranderen van je feedback! Ik heb de S6 bij MM uitgeprobeerd, uit ervaring weet ik dat de S6 hele goede foto's maakt, maar ik ben overtuigt, dat de S7 beter is :)
Veel mening (nog) weinig inhoud. Lees je review nog eens goed door en bedenk of het je mening is of een meetbaar feit. Als je het meetbaar acht, laat dan ook de meting zien. Bijvoorbeeld een screenshot van je batterijverbruik. Als je aan kunt tonen dat je 8 uur op scherm hebt gedraaid en nog steeds 50% over hebt dan kun je gerust stellen dat de meeste mensen er zeker 2 Š 3 dagen mee voort kunnen.

Daarnaast heeft Samsung geen android 6 kaal maar de touchwiz eroverheen gebouwd. Laat daar ook de voor en nadelen van zien. Is er bijvoorbeeld weer een mooie spaarstand als de batterij bijna leeg is bijvoorbeeld? Probeer te zoeken naar zaken die niet vermeld worden in Tweakers eigen review zodat je eigen review van toegevoegde waarde is voor ons lezers.

Just a few tips. Kijk maar wat je ermee doet. Oh, en denk een beetje om je Nederlands :X
Dankje voor je reactie. Ik zal mij best doen om een goed review te maken ;)