Specificaties Niet gestabiliseerd met een filtermaat van 72mm - Bekijk alle specificaties

Olympus M.Zuiko Digital ED 40-150mm f2.8 Pro + MC 1.4 Teleconverter Review

HJCBergmans 4 maart 2016, 242 views

Olympus M.Zuiko Digital ED 40-150mm f2.8 Pro + MC 1.4 Teleconverter

Prachtige PRO lens Geweldig goed gebouwd Super scherp Lijkt groot maar vergeleken met concurrentie....... klein Extra converter een mooie aanvulling die ook bruikbaar is op de 500mm jaren 70-80 OM spiegellens van Olympus = 1400mm :-)

Pluspunten

• Professionele bouw
  • Super scherp
  • Heel handzaam en licht

Minpunten

• zou het niet weten

AF-snelheid Score: 5
Lens flare Score: 5
Vignettering Score: 5
Chrom. abberratie Score: 5
Vervorming Score: 5
Scherpte (stopped) Score: 5
Scherpte (open) Score: 5
Handling Score: 5
Is een knap duur lensje met converter maar is zijn geld zeker waard. Hij oogt groot op de EM-1 maar als ik andere zie met andere merken krijg ik bij de aanblik al rugklachten. Bouw en beeld kwaliteit in alle opzichte geweldig. Sluit mooi aan op de 12-40mm PRO lens die ik al heb. Ga zo door Olympus.
De concerter gebruik ik ook in combinatie met mij "antieke" spiegel lens van Olympus. Door kropfactor en converter is dat een qua beeldkwaliteit een acceptabele 1400mm lens.

Heb jij ook een Olympus M.Zuiko Digital ED 40-150mm f2.8 Pro + MC 1.4 Teleconverter?