Specificaties USB 2.0 geluidskaart met 2.0 geluid - Bekijk alle specificaties

Focusrite Scarlett 2i2 Review

RazerB 2 maart 2016, 334 views

Focusrite Scarlett 2i2

De Focusrite Scarlett 2i2 is een stevige en goedwerkende usb interface die er ook nog eens goed uitziet

Pluspunten

• Goede bouwkwaliteit
  • Ingebouwde geluidskaart is goed
  • Geen ruis op microfoon ingang
  • Klein

Minpunten

• Drivers worden niet automatisch geinstraleerd
  • Na opstarten werkt hij niet direct

Opnamekwaliteit Score: 5
Aansluitingen Score: 3
Drivers en support Score: 3
Omdat ik mijn mengpaneel alleen nog maar gebruikten voor mijn samson c03 en daar vond ik hem veel te groot voor.
Na aanschaf van de Focusrite Scarlett 2i2 direct het mengpaneel weg gedaan en de 2i2 onder mijn bureau geplakt.
En het geluid in vergelijking met mijn oude mengpaneel is veel beter geworden (Minder Ruis)

Heb jij ook een Focusrite Scarlett 2i2?