Sitecom WL-342 Wireless Router 300N X3 Review

DMDude 8 juli 2009, 3.292 views

Sitecom WL-342 Wireless Router 300N X3

Pluspunten

• Vormgeving
  • Gebruikersviendelijk
  • Makkelijke installatie

Minpunten

• Met veel aangesloten kabels instabiel op een buro, ophangen is beter.

Beheerbaarheid Score: 4
WLAN-bereik Score: 4
Na problemen met mijn vorige router (Asus) heb ik gekozen voor de Sitecom WL-342. Ik heb gekozen voor de Sitecom omdat mijn eerste router die ik ooit kocht, van Sitecom was en ik daar altijd erg tevreden over was. Ook deze WiFi-router van Sitecom is prima. De installatie verliep zonder problemen en de webinterface om de router in te stellen is makkelijk en gebruiksvriendelijk. Bereik is prima, in tegen stelling tot de Asus heb ik nu wel bereik in de tuin.

• Sitecom Network Switch LN-118

Heb jij ook een Sitecom WL-342 Wireless Router 300N X3?