Canon EOS M10 + 15-45mm f/3.5-6.3 Zwart Review

lovefotografieNewbie 29 februari 2016, laatste update op 29 februari 2016, 844 views

Canon EOS M10 + 15-45mm f/3.5-6.3 Zwart

Scherpe foto's en makkelijk in gebruik. Voor de beginnend fotograaf een prachtig toestel!

Pluspunten

• hoge kwaliteit
  • scherpe foto's
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• niet hl snel

Uitbreidbaarheid Score: 4
Batterijduur Score: 3
Snelheid en automatiek Score: 2
Ik ben ontzettend blij dat ik dit toestel heb aangeschaft. Het duurde lang voordat ik gevonden had wat ik wilde, maar dit apparaat heeft alles wat ik zocht. Het heeft een kantelbaarscherm, touchscreen, maar vooral maakt het hele scherpe foto's n kun je in full HD filmen, wat voor het vloggen tijdens een vakantie/reis wel heel fijn is. Het apparaat is makkelijk in gebruik, dat zorgt ervoor dat je er ng meer plezier in krijgt. Ook zit er wifi op de camera, daardoor kun je prachtige foto's van jezelf maken op afstand en je gemaakte foto's razend snel delen, mocht je dat willen. Voor de beginnende fotograaf, van wie fotograferen puur hobby is, raad ik dit toestel zeker aan.

Heb jij ook een Canon EOS M10 + 15-45mm f/3.5-6.3 Zwart?