D-Link DCS-825L EyeOn™ Baby Monitor Review

BillyTheMailer 29 februari 2016, laatste update op 29 februari 2016, 243 views

D-Link DCS-825L EyeOn™ Baby Monitor

Waardeloos.

Pluspunten

• prijs
  • ziet er leuk uit

Minpunten

• werkt niet

Kwaliteit Score: 1
Waardeloos ding, welke niet aan de praat te krijgen is. De Android app heeft ook een zeer slechte recensie in de Google App/store.

2 exemplaren geprobeerd omdat ik dacht dat de 1e kapot was bij binnenkomst. Maar ook een tweede exemplaar gaf eenzelfde resultaat.

Er moet een groen lampje gaan branden, voordat je met het configureren kan gaan beginnen. Dit lampje gaat alleen "groen"branden na een harde reset.
Maar op het moment dat je de netspanning uitschakelt, moet je eerst weer een reset uitvoeren voordat het lampje opnieuw groen gaat branden.

Vervolgens werkt de app niet

ADVIES = NIET KOPEN

aangeschaft bij 4launch waar ik vervolgens meer dan een week moest wachten, voordat er een nieuwe werd opgestuurd.

Heb jij ook een D-Link DCS-825L EyeOn™ Baby Monitor?

Ik heb er eentje en hij werk perfect i.c.m. android.
het was ook vrij simpel om hem te configureren vond ik, het duurde wel even voor er connectie werd gemaakt met mijn wifi accesspoint (meerdere minuten)
Recent heb ik een nieuw wifi accesspoint bijgeplaatst en deze werd netjes gevonden (na enkele minuten)....je moet alleen wel goed de instructies volgen.
Zodra de stroomtoevoer is afgekoppeld moet hij eerst weer gereset wordt middels een paperclip voordat er een groen lampje gaat branden. Voordat je daar achter bent ben je al een stief uurtje verder. De android app had ik van te voren geinstalleerd op mijn android 5.1 maar gaf vervolgens alleen maar een leeg scherm en kon dus geen camera vinden. Ook een tweede exemplaar nieuw uit de doos vertoonde dit probleem. Bovendien ook nog eens geprobeerd op een Iphone 4S met exact hetzelfde resultaat.
Trouwens die App gaf in de App Store een zeer slechte recensie, maar dat zag ik pas na de aankoop.
Bovendien had ik ook nog eens de firmware netjes geupdatet, maar ook dit mog niet baten.

Ik koop vervolgens bij CoolBlue een TP-Link NC250 en die werkt wel binnen 5 minuten.
Dus RaRa hoe kan dat nou.

En dan kan ik ook nog eens ruim 6 weken op m'n centen wachten bij 4Launch. Want ondanks een Track/Trace code dat hij terugontvangen was, was vervolgens het pakketje zoek.
Ik heb geen last gehad van de door jou genoemde problemen.
Ook ik heb het apparaat meteen voorzien van de nieuwste firmware.
Naast de standaard app, de MydlinkBaby, zijn er nog een aantal alternatieve apps te downloaden vanuit de app store.
De Mydlink Lite app heeft 3,9 sterren van de 5 en werkt als een zonnetje.

Ik vond de installatie een fluitje van een cent en vrienden van mij, die ik het product ook aangeraden heb, hebben ook geen problemen ondervonden met het aansluiten.
Daarnaast zie ik bijna alleen maar zeer positieve reviews over de camera op het internet.

Het lijkt mij sterk dat je 2 niet werkende apparaten ontvangen heb dus lijkt het mij logischer dat het te maken heeft met andere factoren.
heeft deze tp-link ook de optie rechtstreeks met je telefoon via wifi verbinden? (dus zonder tussenkomst van een router, bv als je op reis bent).