Microsoft Surface 3 WiFi 4GB ram, 128GB opslag, Win 10 Aluminium Review

singe004 28 februari 2016, 243 views

Microsoft Surface 3 WiFi 4GB ram, 128GB opslag, Win 10 Aluminium

Een mooi vormgegeven tablet, die meer neigt naar een labtop

Pluspunten

• Full HD scherm
  • Usb poort
  • vormgeving
  • office 365 (optie)

Minpunten

• hoge verbruik accu in standby
  • keuze mogelijkheid Apps

De Microsoft Surface 3

Ik heb de Surface-3 nu een ruim maand in gebruik, en deze voldoet ruim aan mijn verwachtingen.
Een mooi vormgegeven tablet, die meer neigt naar een labtop, met een accuduur van maar liefst 7 uur!, in de standby functie valt het verbruik tegen dan is hij de volgende dag leeg! En dat is jammer want opstarten vanuit een lege accu duurt langer dan dat ik gewend ben van andere device’s
Met een mooi, scherp, helder en prettig om na te kijken full HD scherm, een toetsenbord dat tevens dienst doet als cover. Ook is de USB poort handig zodat je eventueel data vanaf of naar de een ander opslag medium kunt zetten, of een muis wilt aansluiten, ook de bijgeleverde pen is handig maar ik werk vooral met een draadloze muis!
De snelheid van de Surface-3 voldoet ruim.
Ik vind het geweldig dat het office-365 pakket beschikbaar is voor deze tablet, ik kan de lichtgewicht tablet meenemen op locatie mijn bestanden bewerken vervolgens de bestanden synchroniseren met mijn desktop.
Qua Apps, valt mij de keuze mogelijkheid een beetje tegen.

Heb jij ook een Microsoft Surface 3 WiFi 4GB ram, 128GB opslag, Win 10 Aluminium?

De Surface 3 is een x86 device met een Intel Atom, dus je kan ook apps buiten de WIndows Store om installeren :) zoals Steam, VLC en misschien wat lichtere games, qua apps is er dus meer dan genoeg keuze :D