JBL Flip 3 Blauw

Specificaties Stereo-speaker met Bluetooth (oplaadbare accu) - Bekijk alle specificaties

JBL Flip 3 Blauw Review

Jeejem 27 februari 2016, 3.310 views

JBL Flip 3 Blauw

Verbazingwekkend prima geluid uit klein krachtpatsertje van JBL: speaker doet alles wat ik ervan verwachtte plus meer!

Pluspunten

• Volume!
  • Solide
  • Accuduur

Minpunten

• ontbreken USB adapter

Muziekweergave Score: 4
Film/gameweergave Score: 3
Basweergave Score: 3
Mid- en hoogweergave Score: 4
Was op zoek naar een goede draadloze speaker voor zowel op reis als thuis (muziek draadloos afspelen via laptop/telefoon). Vind het belangrijk dat hij tegen een stootje kan want hij zal veel in tassen zitten op reis. Als je dan kijkt naar wat je opties zijn kun je kiezen voor wel hele 'sturdy' exemplaren die je het liefst zo ver mogelijk uit het zicht plaatst of deze JBL speakers.

Bij het aanzetten word je eerst verwelkomt door een kort JBL geluidje waarna je eigenlijk meteen verbonden bent (verbinding zoeken duurt hoogstens 2 seconden). Wat meteen opvalt is dat er een redelijk vol geluid komt uit het kleine cylindertje. Natuurlijk kun je er geen wereldwonderen van verwachten maar het is oprecht goed te pruimen. Het wordt nog mooier wanneer je het volume omhoog plust: er komt maar geen einde aan. Daadwerkelijk een speakertje waar je een feestje mee kunt bouwen.

Wat tegenvalt is dat er geen stopcontact adapter is meegeleverd. Je zult de speaker dus moeten opladen met het meegeleverde oranje kabeltje via je computer of anders een kabel gebruiken van bijv. een telefoon. Valt mee te leven temeer ik al een aantal stopcontact laders heb liggen. Belangrijker vind ik het dat hij lang meegaat (10 uur heb ik nog niet getest, maar als hij 8 haalt ben ik al meer dan tevreden). Al met al behoorlijk tevreden dus, speaker doet alles wat ik er van verwacht plus meer (hoog volume, bovengemiddelde bouwkwaliteit).

Heb jij ook een JBL Flip 3 Blauw?