Specificaties 3" display, 3G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

LG KU990 Viewty Zwart Review

T.H. Lassche 6 juli 2009, laatste update op 19 januari 2010, 538 views

LG KU990 Viewty Zwart

Pluspunten

• Touchscreen
  • Camera kwaliteit
  • Handige contactenlijst
  • Schermgrootte

Minpunten

• Snelheid laat te wensen over
  • Slechte accuduur

Enige tijd geleden wilde ik een smartphone hebben, ik ben toen gaan zoeken en kwam uiteindelijk bij de Viewty uit. Niet alleen omdat deze een touchscreen had maar ook omdat ik op TV had gezien dat de camera erg goed zou zijn.

Nadat ik de telefoon in gebruik had genomen bleek het even lastig om hem onder de knie te krijgen, het menu bleek in het begin nogal lastig in gebruik, later bleek dat een kwestie van gewenning. Het aantal opties is erg uitgebreid, en dingen als beeld bellen zijn goed ge´ntegreerd.

Na het maken van een aantal foto's bleek dat de snelheid van de telefoon te wensen overliet, over het laden van een aantal foto's deed de telefoon al een aanzienlijke tijd. De camera zelf werkte wel erg goed, wel waren er kleine irritante puntjes, zoals dat de settings van de camera gereset werden na een switch van camera. Het zoomen van de camera doormiddel van de scrollknop aan de achterkant is in het begin ook erg lastig.

Verder is de telefoon erg compleet, met FMRadio, internet, 2 camera's, blogger, mobile tv, handige contactenlijst, vliegtuigmodus. Ook is de telefoon uit te breiden met max. 2 Gb door middel van een MicroSD, dat je dat maximum met een korreltje zout moet nemen bleek wel toen ik er een 8 Gb MicroSD in stopte, deze werkte prima.

De accuduur was ook niet al te lang, na 2 dagen was mijn volgeladen accu alweer leeg.

Kortom, een prima telefoon, maar een paar slordigheden/verbeterpunten.

Heb jij ook een LG KU990 Viewty Zwart?

Sorry is mijn eerste review, ik zal hem zo gauw ik tijd heb aanpassen.
Dank voor het melden van de accuduur. De rest konden we ook opzoeken op internet.
Als je de moeite wilt nemen, graag een persoonlijke review. Hoe je elk onderdeel vindt werken. Hoe het menu in elkaar zit. Is het logisch? Werkt het touchscreen goed? Hoe gaat sms'en op de Viewty etc...